BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 21 april 2015

GETRANSFORMEERD


Roberto Azevedo is één van de vele voorbeelden van mensen die naar het UKGR Centrum zijn gekomen en wiens leven werd getransformeerd. Zijn leven was een stukje hel op aarde. Hij had te maken met drugs, dood, geweld en ellende, maar vandaag de dag is hij succesvol in het leven.
De problemen in mijn familie begonnen vanaf mijn kindertijd. Mijn vader was hevig drugsverslaafd. Met de verslaving kwam ook ellende. Mijn vader had een woning die hij vanwege de drugs verkocht en daardoor moesten wij allemaal in een krottenwijk wonen. Mijn moeder probeerde onze problemen op te lossen en zodoende raakte ze betrokken met occultimse en spiritisme, waardoor we ook last kregen van geestelijke problemen. Wanneer ik mijn vader drugs zag gebruiken, werd ik heel erg boos, maar met de tijd, raakten mijn zes broers en ik ook betrokken bij de drugs. We kwamen samen aan tafel waar we gezamelijk gebruikten.
Elke dag werd mijn moeder mishandeld door mijn vader en ik was hier altijd bij en probeerde ze uit elkaar te krijgen. Ik werd kwaad op mijn moeder, omdat ik zag hoe ze werd mishandeld en vroeg me af waarom ze hem niet verliet. Ik begon hem te haten en als een vijand te zien. Naast al deze ellende, werd een van mijn broers vermoord, omdat hij in aanraking kwam met verkeerde mensen.
Op een gegeven moment ging ik bij mijn tante wonen, omdat de situatie thuis te negatief was. Ik begon haar te helpen, gunsten voor haar te doen, maar ik stopte nooit met drugs gebruiken. Op een dag was ik wanhopig en heb ik mijn eigen tante beroofd. Zij deed vervolgens aangifte, waardoor ik een maand in de gevangenis belandde. Ik had de bodem van de put bereikt en belandde op straat.
HET NIEUWS DAT EEN EINDE MAAKTE AAN DE HOOP
Het moeilijkste moment in mijn leven, was toen ik ontdekte dat ik aids had. Ik begon af te vallen, kreeg koorts, mijn haren vielen uit en op mijn lichaam begonnen wondjes te verschijnen. Toen ik naar het ziekenhuis ging en een test deed, was het positief. Ik onderging alle behandelingen, maar de ziekte was al zo erg gevorderd dat de artsen niets meer voor mij konden betekenen.
Desondanks bleef ik drugs gebruiken en sprak ik niet eens meer met mijn moeder, hoewel ik wist in welke staat mijn familie zich verkeerde. Mijn vier zussen waren allemaal prostituees geworden. Op een dag had ik er allemaal schoon genoeg van! Ik gebruikte de gehele dag door drugs en besloot om mezelf voor een vrachtwagen te gooien. Omdat ik onder invloed van drugs was wist ik niet eens hoe ik in de UKGR was beland, maar toen ik weer bij mijn bewustzijn kwam, begreep ik waar ik was. De pastor sprak met mij en toonde mij dat er nog een uitweg voor mijn leven bestond. Ik dacht na en zei tegen mijzelf: “Ik ben ziek, heb geen familie, geen geld en helemaal niets.” Dus ik nam de hulp aan. Ik had geen idee hoe mijn leven zou veranderen, maar ik greep de kans aan om een nieuw leven te bereiken.
HET KEERPUNT
Ik verliet die plaats met de zekerheid dat mijn leven zou veranderen en sinds die dag bleef ik de bijeenkomsten volgen. Toen ik mijn intelligente geloof begon te praktiseren, begreep ik wat ik allemaal moest doen. Ik zag veranderingen in mijn lichaam en toen ik terugging naar het ziekenhuis, om nogmaals onderzocht te worden, bleken alle uitslagen van de onderzoeken negatief te zijn. Ik heb ook veranderingen gezien in mijn familie. Mijn vader en ik zijn nu zelfs vrienden geworden. Ik ben gelukkig getrouwd, vrij van ziektes en verslavingen en mijn vader en ik bezoeken samen de UKGR.
Getuigenis van : Roberto Azevedo


Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten