BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

maandag 27 april 2015

GEBEDSKETTING GETUIGENIS


Toen ik naar de UKGR kwam, dacht ik dat ik God niet nodig had in mijn leven. Ik ben christelijk opgevoed en zocht altijd naar iets om mijn leven mee te vervullen, maar op een gegeven moment was ik helemaal verdwaald. Ik voelde een enorme leegte in mijn binnenste en het maakte niet uit wat ik deed of probeerde, ik voelde een enorm gemis in mijn leven. Door mijn vrouw, die toentertijd mijn vriendin was, leerde ik de UKGR kennen. Ik begon samen met haar de diensten bij te wonen en merkte na een bepaalde tijd dat ik rust en vrede binnenin mijzelf had gekregen.

DE WEG NAAR SUCCES
Mijn vrouw en ik trouwden en begonnen daarna voor ons financiële leven te strijden. In de UKGR leerde wij hoe wij ons geloof moesten gebruiken, onder andere in de Campagnes van Israël en gebedskettingen. We praktiseerden wat ons werd geleerd. Wij deden alles samen. Mijn vrouw heeft haar opleiding afgerond en daarna ben ik een opleiding tot huisarts gaan doen.


Stap voor stap begon ons leven te veranderen. Nadat ik mijn opleiding had afgerond, zijn we onze eigen huisartsenpraktijk gestart en sindsdien is ons financiële leven alleen maar gaan groeien. Nu werken mijn vrouw en ik samen in onze eigen huisartsenpraktijk. Het was niet makkelijk om onze praktijk te beginnen, omdat wij door collega’s werden tegengewerkt en zwart gemaakt. Maar wij gaven niet op en zette door. De kracht van het geloof spoorde ons aan en het lukte ons alsnog.

HET BEGIN VAN VOORSPOED
Onze praktijk blijft maar groeien. We krijgen steeds meer patiënten en er zijn zelfs mensen die speciaal naar ons toe komen, omdat ze hebben gehoord dat wij patienten goed behandelen.

Twee jaar geleden kreeg mijn vrouw de inspiratie om een supermarkt in Kaapverdië te beginnen. Om dit te kunnen realiseren, hebben wij in de UKGR opnieuw deelgenomen aan de Campagne van Israël en gebedskettingen. Op het moment dat we de supermarkt wilden starten, hadden we niets, maar de juiste mensen kwamen op onze pad die het voor ons mogelijk maakten om die stap te zetten.Vandaag de dag hebben wij onze eigen supermarkt op Kaapverdië met medewerkers die voor ons in dienst zijn.

Ook wilden wij daar een huis daar laten bouwen en hebben dit inmiddels gedaan. Al het geld dat we in dat huis investeerden, is geld dat we zelf hebben verdiend.We hoefden geen cent van de bank te lenen.
VANDAAG DE DAG
Voordat wij naar de UKGR kwamen hadden mijn vrouw en ik financieel gesproken vrijwel niets.
Vandaag de dag hebben wij een koophuis, auto’s, motor, een eigen huisartsenpraktijk, een supermarkt in het buitenland en we hebben daar ons eigen huis laten bouwen. We zijn heel gelukkig, genieten van het leven en komen niks te kort. Dit alles hebben wij met God kunnen bereiken door de kracht van het geloof te gebruiken.
Daniël & Ana van Santen
Volg een gebedsketting
Niemand is vrijgesteld van problemen, en het aantal problemen waar wij gedurende ons leven door heen gaan is ontelbaar. Maar dit hoeft ons niet te ontmoedigen – in feite is het opvolgen van een Gebedsketting een van de strategieën die onze moeilijkheden in succes veranderen. Het heeft gewerkt voor mensen wiens levensveranderingen op deze site staan en het kan ook zeker voor u werken.
Een Gebedsketting is het bijwonen van een serie van wekelijkse diensten zonder die te onderbreken. Het doel is om een positieve verandering te ontvangen door de kracht van het geloof. Elke dag heeft een specifiek doel waarvoor wij strijden * Maandag: Financiële leven
* Dinsdag: Gezondheid
* Donderdag: Voor de Familie 
* Vrijdag: Bevrijding
Wij adviseren u om samen met uw gebedsketting de zondagsdienst te volgen. Het is de dag van de Heilige Geest, de dag waar wij de Kracht en de Begeleiding van God ontvangen.
Leer uw geloof te gebruiken. Toon God dat u serieus bent om uw problemen te overwinnen door trouw te zijn in uw Gebedsketting en u zult met uw eigen ogen zien hoeveel Hij voor u zal doen. Weiger om uw problemen als iets normaals te beschouwen en begin deze week nog uw Gebedsketting bij de dichtstbijzijnde UKGR Centrum bij u in de buurt.Het zal gegarandeerd uw leven veranderen!


Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

1 opmerking:

  1. lening bieden verlaagde tarieven
    Ik geef leningen aan eenieder verlangend financiële bijstand. Dit is een lening tussen bepaalde met een zeer eenvoudige en precieze voorwaarden voor deze sommige regelingen zijn getroffen voor het goede verloop van de procedure. Mijn rente over de looptijd van de lening is 2% tot 4% en de terugbetaling is maandelijks Als enig moment u geïnteresseerd bent, contact met mij op.
    eusebedelon@aol.fr
    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen