BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 17 april 2015

DE DOOD (Getuigenis)

Dayenne Granviel 

Enkele jaren na het overlijden van mijn broer veranderde ik als persoon. Op mijn 14e raakte ik depressief, had geen zin meer in het leven, dacht aan de dood en ontwikkelde een onverklaarbare haat in mijn binnenste jegens anderen. Ik was vaak boos en werd met de tijd agressief, opstandig en wilde niet meer naar mijn ouders luisteren. De band met mijn moeder, die eerst heel goed was, werd slechter.
Nadat ik de veranderingen in mijn moeder zag, die toen al een paar maanden naar het UKGR Centrum ging, besloot ik om een keer met haar mee te gaan. Ik volgde meerdere gebedskettingen voor de bevrijding, kwam ook naar de diensten op zondag en hield me bezig met de activiteiten van de JvO, de jeugdgroep in het UKGR Centrum.
Na 3 maanden merkte ik dat ik geen zelfmoordgedachten meer had en weer zin had in het leven.
Vandaag de dag ben ik een ander persoon. Ik ben niet meer depressief, kan weer genieten van het leven en de band met mijn moeder is nu nog beter dan voorheen. Ik ben gelukkig.


Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. :  +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten