BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 30 september 2015

IK WAS EEN BEZETEN GELOVIGE…



Boodschap van de Vasten van Daniël
Hoor wat de Geest zegt tot degenen die Hem zoeken:
Het onderstaande commentaar breidt mijn boodschap uit.
Peins erover en ontdek wat de Geest van de Allerhoogste wil dat u weet.
Hartelijk dank! Dat God u op gelijke wijze zal verlichten zoals Hij met mij deed.
Goedemiddag bisschop,

Ik ben al 9 jaar “overtuigd”, en gedurende deze tijd was ik een bezeten gelovige, zonder dat ik het wist. In de 9 jaren dat ik naar de kerk ging, ging ik naar 12 verschillende kerkgenootschappen en één sekte, ik heb me 4 keer laten dopen en was er heilig van overtuigd dat ik de Heilige Geest had. Ik “bad in tongen”, predikte het Woord van God en stond op het punt om ingewijd te worden als een missionares. Ik was me er niet eens van bewust dat ik een paar grote stappen verwijderd was van de hel. Ik was bezeten door een geest, een geest van misleiding.
Totdat God mij leidde naar de UKGR. Ik ben pas recentelijk daar en de strijden om mij te bevrijden waren zeer groot, omdat mijn eigen wil tegen mij streed. Ik accepteerde het geloof niet en sloot mijn hart toe. Het resultaat hiervan waren hardnekkige manifestaties op het altaar en toch geen bevrijding bereiken. Mijn wrok, bittere gevoelens, hoogmoed en angsten waren stenen die mij blokkeerden om de waarheid te zien. Uiteindelijk verloor ik alles. Ik werd uit huis gestuurd, omdat niemand mij meer kon verdragen. Familie en vrienden keerden mij hun rug toe. Ik verloor mijn baan, mijn waardigheid en moest wonen in een smerige kamer die geen raam had en at alleen maar pap en niets meer. Zonder familie of iemand om mij te helpen kon ik niet naar de kerk gaan, omdat ik niets eens geld voor vervoer had.
Maar God gaf mij een gelegenheid. Deze week was ik in staat om naar de kerk te gaan en de pastor kondigde de Vasten van Daniël aan. God raakte onmiddellijk mijn hart. Ik nam afstand van alles en wierp mij in de vasten met hart en ziel. Ik huilde zoveel dat ik de vloer van de kerk nat maakte en dat ging de hele week zo door. Op de eerste dag van de Vasten zei ik tegen God, voor het Altaar: “Heer, verwerp mij niet voor altijd, ik ben emotioneel gesproken problematisch en de steen die mij tegenhoudt om U te zien en te ontvangen zijn juist mijn emoties en mijn getraumatiseerde hart. Ik belijd dat ik Uw hulp nodig heb, omdat ik ziek ben. Een kind kan niet zonder vader leven en ik wil Uw dochter zijn, vergeef mij…”.
Toen ik stopte met praten, gebeurde er iets buitengewoons in mij dat ik niet eens kan uitleggen, mijn binnenste werd vervuld met blijdschap en vrede, een onbeschrijfelijke vrede, iets onbreekbaar en een sterke zekerheid: nu ben ik wél gered! Ik kreeg een dorst om levens te redden en, het meest belangrijke: in de plaats van angst voor mensen, traumas, wrok, woede en haat voor deze wereld, kwam liefde en het verlangen dat alle mensen zouden ervaren wat ik zojuist had ervaren.
Ik ben het levende bewijs dat God het onmogelijke doet. En vandaag weet ik wat de WARE DOOP MET DE HEILIGE GEEST is. Intelligent, rationeel en vrede. Bedankt bisschop dat u mij dit onderwezen hebt.
Ana Claudia – Rio de Janeiro


Elke zondag om 07.00uu , 09.00uu , 12.00uu & 18.00uu (ook om 15.00uu).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum

Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten