BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 10 juni 2015

DE GEEST EN DE ZIELEN


Zoals Jezus naar de wereld kwam om Zijn leven te geven voor de redding van vele zielen, is de Heilige Geest ook gekomen om Hem te vervangen, om Zijn werk voort te kunnen zetten door middel van Zijn dienaren.
Degenen die verzegeld zijn met de Geest zijn zich, vanzelfsprekend, bewust van hun verantwoordelijkheden ten opzichte van de Behoudenis brengen voor de zielen. Ze denken de hele tijd aan de verlorenen omdat de Geest Zelf hun niet gerust doet voelen. Het is onmogelijk dat iemand de Geest van God heeft en niet aan de verloren zielen denkt zoals Hij aan hun denkt.

De Behoudenis voor de zielen brengen is het moeilijkste dat er in deze wereld bestaat. Het is zo moeilijk dat God Zijn Eigen Geest zond om ons te helpen hen te redden.
Ik geloof vanuit mijn gehele hart dat de hoofdreden waarom de Heilige Geest kwam niet was om Hem te aanbidden, prijzen of iets soortgelijks, maar om Zijn dienaren in staat te kunnen stellen om zielen te redden.
Ik verkies liever om één ziel te redden dan om de rest van mijn leven Zijn Naam alleen te aanbidden. Per slot van rekening wat voor aanbidding, loflied of lofprijzing zou voldoende zijn als er in mijn binnenste het geluid is van de wanhopige kreten en geschreeuw van degenen die naar de hel afdalen?
Bisschop Edir Macedo


Elke zondag om 07.00uu - 09.00uu & 12.00uu (ook om 18.00uu).
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten