BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

maandag 1 juni 2015

BENT U TEVREDEN?

Het is niet nodig om vragen te stellen om een antwoord te horen, in feite, is het genoeg om te letten op de dagelijkse en constante uitstortingen die de mensen om u heen uiten:
“Ik word zo moe van mijn leven…”
“Als ik het kon, zou ik voor eens en altijd verdwijnen…”
“Mijn huwelijk is een dagelijkse sleur geworden…”
“Het gaat niet goed met mijn gezondheid…”
“Ik moet elke dag de centen bij elkaar schrapen…”
“Ik behoor aan een kerk, maar niets verandert in mijn leven…”
“Mijn dromen zijn niet uitgekomen…”
Dit is het normale dagelijks leven geweest van miljoenen mensen. En wat hebben zij allen gemeen? Zij verlangen naar een leven dat meer dan het normale is, oftewel, zij willen een gezondheid, familie, huwelijk, financieel leven, geloof en geestelijk leven datBOVENNATUURLIJK is!
De grote waarheid is dat: ELK MENS IETS BOVENNATUURLIJKS WILT! In feite is de gehele mensheid aangetrokken ten opzichte hiervan. GOD IS BOVENNATUURLIJK en de reden waarom Hij Abraham heeft geroepen is omdat hij 7 ONTEVREDENHEDEN TOONDE TEN OPZICHTE VAN HET NORMALE.
Abraham had één merkwaardige eigenschap, hij was van nature ontevreden en daarom:
Accepteerde hij niet om alleen het normale in zijn leven te zien, hij wilde het Bovennatuurlijke zien gebeuren, namelijk de genezing van zijn vrouw;
Accepteerde hij niet om halverwege te sterven, zoals gebeurde met zijn vader en één van zijn broers;
Accepteerde hij niet om getrouwd te zijn en niet gelukkig te zijn;
Accepteerde hij niet om voorspoedig te worden maar geen erfgenaam te hebben;
Accepteerde hij niet om alleen maar de vader van één zoon te zijn (daarom weigerde hij God zijn enige zoon – Isaak – niet);
Accepteerde hij niet om alleen maar als een normale, doodgewone man gezien te worden, omdat hij een prins van God wilde worden, en dat werd hij ook (hij werd een vriend van de Levende God);
Accepteerde hij niet om te sterven zonder de vervulling te zien van alle Beloftes van God.
Merk op dat toen God Zich aan Abraham openbaarde Hij hem 7 BOVENNATUURLIJKE BELOFTES maakte, omdat Abraham de 7 ONTEVREDENHEDEN TOONDE TEN OPZICHTE VAN HET NORMALE.
U heeft ook de gelegenheid, net zoals Abraham, om uw levensweg te veranderen van het normale naar het Bovennatuurlijke!
Met dank aan: bisschop Júlio Freitas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten