BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 18 augustus 2017

WAAROM???




5e Dag van de Vasten van Daniël
Waarom heb ik in diepe bitterheid geleefd?
Waarom geloof ik in God en leef ik een ware hel? Ben ik geboren om te lijden? Is dit mijn lot? Beproeving? Karma? Pech? Ik doe niemand kwaad. Als ik niet kan helpen, loop ik tenminste niet in de weg. Zelfs zo is mijn leven een ramp. Ik trouwde en droomde van een nieuw leven. Sindsdien vermenigvuldigden mijn problemen zich. Bestaat God echt? En als Hij bestaat, waarom pakt niets goed uit voor mij?

Antwoord
Er zijn twee heren op de wereld. Van het Goede en van het kwaad. Dit is onafhankelijk van de religie, ras, cultuur, sociale klasse, opvoeding, geloof of ongeloof in God. Elke persoon is de dienaar van de Een of de ander. Of u het wilt of niet, of u het gelooft of niet, dit is een feit. U kunt hier niet aan ontsnappen.
Ik ben geboren als een dienaar van het kwaad. Niet door keuze, maar vanwege de onwetendheid van mijn ouders. Toen ik de leeftijd had om te denken, werd ik gepresenteerd aan de Heer van het Goede. De religieuze blindheid was tot op dat moment zo heftig dat ik niet door had hoe verloren ik was. Ik geloofde oprecht dat een willekeurige kerk genoeg was om me te bevrijden van de Poel van Vuur en Zwavel. Zie openbaring 20:15
Ik heb geen woorden om die momenten te beschrijven. Ik weet alleen dat mijn ogen en oren werden geopend, dat ik mijn Heer kon aanschouwen en Zijn Woord kon horen en begrijpen. Een onbeschrijflijke vreugde nam mijn wezen in bezit. Ik wist niet of ik zou lachen of huilen, zo groot was de vreugde in de ziel. Ik had nog nooit zo een ervaring gehad. Mijn ziel werd leeg van een enorm zwaar gevoel en die plaats werd in bezit genomen door een hemelse vreugde. Ik heb een nieuw hart gekregen en als gevolg hiervan, een nieuw leven. Dit is het Werk van de Heer van het Licht. Een Perfect nieuw leven voortbrengen.
“Ik ben het Licht der wereld; wie Mij volgt zal niet in duisternis wandelen”, zegt de Here Jezus. Dit betekent dat degene die Hem niet volgt, in duisternis wandelt. Dit is de reden waarom velen in een hel leven.
Als de baas een onderdrukker is, zal de werknemer verdrukt worden. Maar als hij rechtvaardig is, zal de werknemer plezier hebben om hem te dienen.
Het leven hangt af van de heer die u dient. Wie van leven wilt veranderen, moet eerst wisselen van heer.
De persoon kan wat voor wonder dan ook ontvangen, maar als hij niet van heer verandert, zal zijn leven slecht blijven.
Dat de Geest van God het verstand van de lezers die dienaren van het kwaad zijn, opent!
Lees meer:

Bisschop Edir Macedo


Elke zondag om 07.00uu, 09.00uu, 12.00uu, 15.00uu & 18.00uu.
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten