BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 9 juni 2017

IK WEET WAT U VOELT...




U heeft de grote LIEFDE van uw ziel al gevonden en Hij heeft uw leegte al vervuld. U werd op de dag van uw nieuwe geboorte speciaal en die angst en verdriet bestaan niet meer. U heeft geleerd van uzelf te houden en u weet dat God niet het ergste voor Zijn kind wilt. U heeft Hem al zoveel jaren gediend, zo lang, en er is bij elk voorstel en campagne hoop dat de belofte vervuld zal worden.


De Here Jezus hoort u, maakt u compleet, begrijpt u, omhelst u en houdt van u. Maar dit alles kunt u niet zien. Het is iets in uw ziel en alleen uw geloof doet u geloven dat wat u nu leest waar is.

Ondanks het feit dat uw innerlijke toestand goed is, eist u van uzelf, omdat u fysiek gesproken alleen bent…

Misschien is de tijd voorbij gegaan en werd u bezorgd…
Misschien geeft u uzelf de schuld van uw burgerlijk staat en voor vele verkeerde keuzes van het verleden.
Misschien weigert u een aantal uitnodigingen van de familie om vragen over dit gebied van uw leven te vermijden.
Misschien is zaterdagavond de moeilijkste dag voor u.
Misschien kunt u niet wachten tot Valentijnsdag voorbij gaat wanneer het er is…

Ik herinner me dat ik in 2015 op diezelfde datum iets deed dat ik nog nooit had gedaan en ik wil het met iedereen delen die me berichten had gestuurd:
“Ik bedank God dat ik vrijgezel ben”. (Ah, Fernanda serieus. Toentertijd met een leeftijd van 29?)
Ja!!!

Ik ben dankbaar voor de verlossingen;
Ik ben God dankbaar dat Hij mij niet heeft laten trouwen met de verkeerde persoon.
Ik ben God dankbaar voor mijn leven en de gelegenheid om Hem mij te laten leiden om te kiezen met mijn verstand en niet met mijn gevoel;
Ik ben dankbaar voor het simpele feit dat ik wist wat ik wilde en niet mijn normen verlaagde vanwege behoefte.
Ik ben dankbaar, omdat ik geliefd ben door Hem en omdat ik weet dat de gekozen persoon eerst van Hem moest houden, voordat hij van mij zou houden.
Ik wist dat, omdat ik de tweede in zijn leven zou zijn, ik nooit de laatste zou zijn. Ik wist wat ware liefde was, omdat Zijn liefde mij dit deed inzien.
Ik had een cadeau voorbereid. (Nee, ik had geen vriend, maar degenen die Hem al hebben ontmoet, hebben een Verloofde, de Here Jezus).

Dit cadeau werd voorafgaand met liefde voorbereid in een nette verpakking en in de Liefdestherapie ingeleverd ❤.
Ik heb op het Altaar dezelfde waarde gezet dat ik zou hebben uitgegeven als ik iets zou kopen voor mijn vriend. Alles met liefde in een verpakking. Ik liet het op het Altaar, gelovende dat ik het in de Handen had gezet van Degene die mij kon brengen wat ik zo graag wilde.
Ik herinner me die onvruchtbare vrouw die een kamer had voorbereid waar de man van God in kon slapen, en na een jaar werd die kamer gebruikt voor haar baby. Zij bereidde in het heden met liefde iets voor dat in de toekomst werd gebruikt. Dit was wat ik deed: ik bereidde met liefde mijn cadeau voor die kwam, voordat ik 1 jaar had afgerond en vandaag, twee jaar na dit voorstel, ben ik 1 maand getrouwd.
Stop met zeuren. U hoeft niet zittend met de armen over elkaar te wachten. Dit was niet wat ik deed.
Ik heb met al mijn kracht gestreden, niet om een vriend of man te hebben. Waarom zijn er dan zoveel mensen getrouwd en ongelukkig? Echter, streed ik en wachtte ik op de belofte van God, zodat mijn huwelijk de Naam van mijn Heer zou verheerlijken. Ik kan zeggen: alles wat ik heb opgegeven, elke voorstel, elke traan, al het wachten, was het waard. Vandaag de dag zie ik dit opnieuw vanaf het moment dat ik wakker wordt, totdat ik ga slapen. Het was de beste keuze die ik heb gemaakt.
Ik hou van jou mijn prins! Dank je wel dat je het antwoord op mijn gebeden bent. Net zoals een vrouw wacht en tijdens het moment van bevallen pijn heeft, en wanneer ze haar kind in haar armen heeft, zich de pijn niet meer herinnert, zo voel ik mij in deze eerste maand. Dat ik levenslang naast jou mag zijn!
Ik heb de zekerheid dat velen mij nog hun getuigenissen zullen vertellen. Net zoals ons verhaal heeft geïnspireerd, heeft onze liefde een Auteur die hetzelfde zal doen in de levens van degenen die geloven.
Ik geloof dat ik uw verhaal nog te weten zal komen ❤.
Fernanda Alves
Met dank aan: Bisschop Renato Cardoso

Elke zondag om 07.00uu, 09.00uu, 12.00uu, 15.00uu & 18.00uu.
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : + 597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten