BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

donderdag 2 juni 2016

GUN UW OGEN GEEN RUST



Allen die hun leven oprecht aan de Here Jezus overgeven hebben niet alleen het recht, maar ook de noodzaak om de Heilige Geest te ontvangen.
David had een grote bezorgdheid, wat een droom werd: een woonplaats vinden voor de aanwezigheid van God.
“Voorwaar, ik zal de tent mijner woning niet binnengaan, noch de sponde mijner legerstede beklimmen, voorwaar, ik zal aan mijn ogen geen slaap gunnen, noch sluimering aan mijn oogleden, totdat ik voor de Here een plaats gevonden heb, een woning voor de Machtige Jakobs” (Psalmen 132:3-5).
“Ik zal de tent mijner woning niet binnengaan” betekent uw verstand niet te vullen met de familieproblemen. De duivel gebruikt vaak familie om u af te leiden van uw visie van het geloof en de doop met de Heilige Geest.
“Ik zal aan mijn ogen geen slaap gunnen, noch sluimering aan mijn oogleden”, betekent een onvermoeibare zoektocht, het bewustzijn dat het onacceptabel is om geen plaats voor de Heer in ons te vinden. Nog meer dan dat u het wenst, wil de Heilige Geest Zich huizen in uw lichaam, dat gecreëerd werd om Zijn woonplaats te zijn.
“…Zacheüs, kom vlug naar beneden, want heden moet Ik in uw huis vertoeven” (Lucas 19:5).
God is op zoek naar de “Davids” en “Zacheüssen” die van hun leven Zijn woonplaats willen maken.
In de Universele Kerk van Gods Rijk, presenteren de bisschoppen en pastors, die op een dag zochten naar een woonplaats voor de Heilige Geest en dat in hun binnenste vonden, de AVOND VAN DE BRUIDEGOM en de Vasten van Daniël, twee grote gelegenheden voor u om ook deze plaats te vinden voor de Heer, “een woning voor de Machtige Jakobs”.
Deze noodzaak is groter dan de zuurstof die wij inademen, want wanneer dit ontbreekt en wij sterven, is de Heilige Geest met ons. Maar, als het ons zonder Hem aan zuurstof ontbreekt, dan zijn we onherstelbaar verloren. Schenk geen sluimering aan uw ogen, mijn vrienden. Profiteer van deze gelegenheden die u gegeven worden, zoek zo snel mogelijk! We zijn aan het eind van de jaren, maanden, dagen… we zijn in de laatste uren.
“En midden in de nacht klonk een geroep: De bruidegom, zie, gaat uit hem tegemoet!” (Matteüs 25:6)
Sta niet toe dat er olie ontbreekt in uw lampen.
Dat God jullie zegent.
Met dank aan: bisschop Sergio Corrêa


Elke zondag om 07.00uu , 09.00uu , 12.00uu & 18,00uu (ook om 15.00uu).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten