BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 14 juni 2016

DE VREUGDE MAAKT DEEL UIT VAN UW AARD




DE VASTEN EN U…
Gedurende deze 3 weken zal ik wat persoonlijke ervaringen posten die de lezers van onze blog hebben gehad tijdens de Vasten van Daniël waar zij aan deelnemen! Volg deze reis met ons, want het kan zo zijn dat hetzelfde ook met u gebeurt…
KENIA LUCIANA:
“Het is de absolute waarheid…. deze constante vreugde die wij ervaren, wanneer wij de Heilige Geest ontvangen is constant. Ik heb geen hulpmiddel van deze wereld nodig om mij te kunnen verheugen. Ik kan zeggen dat het écht een ‘Oh wat een dag!!!’ ervaring was.
Het ontvangen van de Heilige Geest veranderde mijn wezen, het veranderde mijn manier van kijken naar de dingen om mij heen en daarom is alles wat slecht in mij was, zoals mijn minderwaardigheidscomplex en verdriet, weggegaan en heb ik het niet meer.”
Als wij mensen om ons heen vragen of zij blij of gelukkig zijn, zal de grote meerderheid zeggen dat zij gelukkige momenten hebben, maar dat het onmogelijk is om constant blij of vrolijk te zijn. Maar wat als ik u vertel dat het wel mogelijk is om deze constante staat van vreugde te bereiken? Kenia heeft het kunnen bereiken en het is echt.
Dit is wat de Heilige Geest doet. Hij geeft ons deze vreugde want Hij is de pure vreugde zonder het gebruik van fantasieën, hulpmiddelen en illusies… Hij transformeert ons wezen, onze manier van kijken en onze relatie met deze wereld.
Dus alles wat ons verdrietig, lusteloos en wanhopig maakt, verdwijnt en verliest zijn macht omdat de Ware Vreugde nu onderdeel uitmaakt van onze aard.
God is met u, en ik ook!
Bisschop Júlio Freitas


Elke zondag om 07.00uu , 09.00uu , 12.00uu & 18.00uu (ook om 15.00uu).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten