BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

maandag 9 februari 2015

RESULTAAT VAN HET VERLATEN…


Resultaat van het verlaten van het geloof
Ik heb ook een dergelijke ervaring gehad met het verlaten van het geloof. Ik was van een andere kerk, maar ik was trouw aan GOD en won zielen voor Hem. Ik was met één van deze zielen getrouwd, hij werd mijn echtgenoot. Maar na verloop van tijd, koelden we af in het geloof en we verlieten JEZUS. Eerst hij, daarna ik, want op dat moment was hij mijn god en niet JEZUS.

Kort daarna verliet hij mij en ik heb veel geleden. Ik heb geprobeerd die leegte te vullen door middel van andere relaties, maar niets werkte. Ik viel in een diepe depressie, die zelfs op 38-jarige leeftijd leidde tot een vroege menopauze. Ik dacht meerdere keren aan de dood en bracht zeven jaar klagend door… Tot ik op een dag, GOD om hulp riep, ik kon zoveel pijn in mijn ziel niet langer aan en door middel van een radioprogramma bracht GOD mij naar de Universele Kerk, de kerk waarvan ik had gezegd dat ik er nooit een voet binnen zou zetten.
Vandaag is het drie jaar geleden dat ik in de kerk kwam en genezen werd van de depressie, God herstelde mijn man in het geloof en hij kwam terug naar mij. Vandaag de dag houd ik van mijn man, maar hij is niet meer mijn zon. GOD is de Eerste in alles in mijn leven en het enige dat mij ontbreekt is de doop met de HEILIGE GEEST, maar ik geloof dat het in deze Vasten zal gebeuren, want ik ben vastbesloten om deze buitengewone GOD, die mijn leven verandert, te zoeken met heel mijn hart.
Eliane

Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten