BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 11 februari 2015

HIJ GEEFT NIET OP…


Hallo bisschop!
Ik ben door een situatie heen gegaan waarvan ik nooit had gedacht dat ik die zou meemaken. Ik stopte om naar mijn Heer te kijken en richtte mijn blik naar de kleurrijke misleiding van de wereld. Gedurende 5 jaar was ik een helpster. Ik was toegewijd, nuttig, maar met de tijd stopte dat. Ik begon nachtdiensten te draaien en waakten niet voor mijn geloof. Ik koelde af en kreeg het gevoel dat ik vast zat, ik zag dingen buiten de kerk en wilde ze doen.
Tot ik op een dag besloot om een lift van een collega te accepteren. Dat was de ergste dag van mijn leven, omdat ik op die dag besloot om alles op te geven. Ik begon een leugen te leven. Ik wilde niets meer weten van de God die zoveel van mij hield. Daarna begon ik met die collega te spreken via WhatsApp, we wisselden telefoonnummers uit, hadden afspraakjes… Ik ging wel naar de dienst, naar de kerk, maar het leek alsof ik ver was. Alleen mijn lichaam was er nog.
Ik had een groot verlangen om weg te gaan en ergens anders naartoe te gaan. Dus ik nam een krankzinnige beslissing en besloot om mijn huis te verlaten zonder me ergens zorgen om te maken of zonder om te kijken. Ik liet alles achter en ging naar het huis van mijn zus, ver van de Universele Kerk die ik bezocht. Ik besloot om te vluchten. Ik dacht dat alles zo geweldig was… Maar dit was pas het begin van mijn vernietiging. Ik begon te drinken, zoveel zelfs dat het tot het punt kwam dat ik zodanig dronken was dat ik me de volgende dag bijna niets kon herinneren.
Ik begon affaires te krijgen met getrouwde mannen en leed vanwege bedreigingen van die mannen zelf. Maar ik heb altijd geweten over de voorstellen die mijn moeder voor mij deed, ik ben dat nooit vergeten. Maar trots weerhield mij ervan om terug te keren naar mijn Heer.
Tot ik me op een dag enorm angstig voelde. De hele dag was ik in tranen. Toen herinnerde ik me hoe gelukkig ik was toen ik nog in de aanwezigheid van mijn Heer was. Ik besloot om terug te keren, de zonde te verlaten, alles te verlaten en ik gaf mij over.
Bisschop, vandaag schrijf ik u met een blijdschap die ik, om eerlijk te zijn, een lange tijd niet heb ervaren. In deze Vasten van Daniël ben ik mijn alles aan het geven voor alles van God.
Vandaag, op 08/02/2015, kan ik zeggen AH, WAT EEN DAG!
Ik dank God voor elk voorstel dat voor mij werd gedaan, elke traan. Maar ik dank Hem vooral omdat Hij mij niet heeft opgegeven.
Met dank aan: Sara Daniele


Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten