BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 6 februari 2015

OVERGAVE


“Jezus zeide tot haar: Geef Mij te drinken.” (Joh 4:7)
Jezus vroeg aan de Samaritaanse vrouw om een beetje water.
Het is niet moeilijk om dit te begrijpen.
Maar wat vaak over het hoofd gezien wordt, is het feit dat Jezus erom vroeg, zodat Hij haar de Bron van Levend Water wilde geven.
“Indien gij wist van de gave Gods en wie het is, die tot u zegt: Geef Mij te drinken, 
gij zoudt het Hem gevraagd hebben en Hij zou u levend water hebben gegeven.” 
(Joh 4:10)
Vaak vraagt God ons om iets dat wij niet begrijpen.
En wij begrijpen het niet omdat wij het niet willen geven…
Vaak vragen mensen zich af: ‘Waarom dit? Waarom zou ik dit moeten geven? Wil God niet dat ik van mijn leven geniet?’
Wat ze echter niet begrijpen, is dat waar Jezus om vraagt niets is, vergeleken met wat Hij aan ons wil geven.
En dat gebeurt omdat wij niet kunnen zien wat God voor ons heeft bereid.
Daarom is het onmogelijk om God te behagen zonder geloof.
Daarom hebben wij het geloof nodig.
Bisschop Rui Silva


Elke zondag om 09.oouur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten