BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 10 februari 2015

HET MEEST BEKENDE MEDIUM VAN…


Het meest bekende medium van Brazilië
Mijn naam is Fabiano Jacob en de laatste 15 jaar was ik het meest beroemde medium van Brazilië (bekend als MillenniuM). Ik heb twee boeken over occultisme geschreven, gepubliceerd door Madrasta Editora en een DVD gemaakt, dat geregistreerd staat in Ancine.
Ik heb duizenden workshops, lezingen en cursussen gehouden; duizenden mensen geadviseerd, (nu zie ik in dat het zeer slechte adviezen waren) en toentertijd was ik ervan overtuigd dat ik in naam van het Goede handelde, omdat ik mensen “bevrijdde” van demonen, hekserij enz. Maar nu begrijp ik dat dat nog een misleiding van de duivel was.
Ik ben betrokken in de politiek, ik was kandidaat voor raadslid en kortgeleden zelfs voor de Tweede Kamer, waar ik, zonder enige campagne, 5000 stemmen voor kreeg hier in Rio de Janeiro. Zonder campagne, omdat ik op dit moment onder een hevige politieke vervolging lijd, die er zelfs toe leidde dat ik het afgelopen jaar helemaal zelf heb moeten zorgen voor mijn creche van 200 kinderen in Dendê, waar ik woon, zonder enige hulp van de overheid.
Sinds ik dit grote bedrog, van het medium zijn, achter me heb gelaten en de Enige en Ware God heb gezocht, ga ik door deze vervolging heen. Het is de grootste woestijn van mijn leven.
Maar nu weet ik in mijn hart wat vandaag de dag mijn bestemming is, dat is om de Almachtige God, Jezus Christus en de Heilige Geest te dienen.
Ik ben een hele simpele en bescheiden pastor dankbaar… Hoewel ik bevoorrecht een opleiding heb mogen volgen, directeur ben geweest van verschillende bedrijven, waaronder de grootste verzekeringsgroep in Zuid-Amerika en drie talen spreek, vond ik ware wijsheid in de pastor die mij heeft begeleid, gesteund en mij het ware Woord van God heeft getoond.
Precies, ik bevond mezelf in een klein UKGR Centrum! In de favela (de Braziliaanse sloppenwijken), in een omgebouwde garage, maar waar het Woord van God stroomt met de kracht van duizend legers!
Ik stuurde u deze e-mail, want er zijn drie speciale redenen voor u om zich bijzonder te verheugen:
1- een oude dienaar van de duivel (zelfs zonder zich bewust hiervan te zijn) bekeerde zich en heeft het Licht van God aanvaard door middel van de Universele Kerk van Gods Rijk.
2- deze vernieuwde man wil God dienen, zich totaal overgeven aan het werk van de Heer.
3- Er bestaat een simpele, serieuze en WARE man van God in Morro do Dendê. De Universele Kerk van Gods Rijk wordt daar meer dan goed vertegenwoordigd door pastor Filipi Michel.
Ik dank de Almachtige God dat Hij mij een nieuw leven gegeven heeft, en ik dank u, omdat u, door het geloof, richting en leiding biedt aan de Kerk van de LEVENDE Christus… En daarmee redt u miljoenen zielen en levens.
Moge u altijd gezegend zijn!
Met dank aan: Fabiano Jacob

Geen opmerkingen:

Een reactie posten