BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 5 september 2018

MIJN GROOTSTE GEBEDSVRAAG




Ongeveer anderhalf jaar geleden keerde ik terug naar de kerk. Ik zat in een zware geestelijke strijd en kon me niet echt vestigen, totdat ik heel ziek raakte en de diensten meer en meer ging bezoeken. Mijn strijd was echt intens, vooral op dinsdag en vrijdag.
Ik herinner me dat ik een paar commentaren had geplaatst op uw social media kanalen en bijna al mijn vragen werden door u beantwoord en ook door leden die ze lazen. Ik ben daar heel dankbaar voor, want ik weet dat elk gebed heeft bijgedragen aan het feit dat ik nog hier ben om dit te schrijven.
Het duurde ongeveer een jaar zodat ik bevrijd en genezen werd. Ik begreep dat ik de dingen fout deed en dat het niet op mijn manier, maar op de manier van God moest zijn.
Mijn geestelijke ogen en oren werden dus geopend en de open deuren waardoor de duivel altijd mijn leven inkwam werden definitief gesloten (door middel van voorstellen van geloof op de vrijdagen).
Ik was in staat om oprecht te vergeven, omdat de duivel voorheen daarop handelde en die kwestie altijd oprakelde, maar dit keer werd de totale vergeving vrijgegeven. Trouwens bisschop, u sprak op de radio over vergeven, zelfs al willen we dat niet, want dat is de manier waarop vergeving voortvloeit. Mijn genezing werd terstond uitgevoerd!
Vijf dagen nadat ik mijn voorstel had vervuld en thuis de duivel had geconfronteerd, door de autoriteit van de Naam van de Here Jezus, werd ik uit God geboren! Ik herinner me dat u op de radio had gepredikt dat als wij die slecht zijn, weten hoe we goede gaven aan onze kinderen moeten geven, stel u zich dan voor wat God te geven heeft! Zou Hij ons niet Zijn Geest geven als we Hem daarvoor vragen?
Ik gebruikte dus dat woord om te bidden en zei:
“Vader, als ik om brood zou vragen, dan zou U mij geen steen geven, noch een slang in plaats van vis. Ik weet dat U mij Uw Geest zult geven!“
Maar ik was me aan het voorbereiden voor de komende woensdag (14/02/2018), de laatste dag van de Vasten van Daniël.
Er werd zelfs een voorstel gedaan op die dag dat zou eindigen op die laatste woensdag, maar net zoals bij Daniël die beantwoord werd van het begin van zijn voorstel, werd ik ook op de eerste dag (07/02/2018) beantwoord.
Ah, ik was gelukkiger dan ooit! Die woensdag was gezegend vanaf uw radioprogramma, want toen die afliep voelde ik me anders.
Ik had me totaal voor God voorbereid en ging die dag niet eens naar de kerk met de intentie om de Heilige Geest te ontvangen. Maar God is glorieus in Zijn genade, Hij beschermde mij 10 jaar lang, vergaf mij en maakte mij nogmaals Zijn dochter. God zorgt voor mij, zonder dat ik het verdien, maar wel zeer nodig heb.
Ik ben mijn Vader zeer dankbaar!
Ik ben u ook dankbaar, bisschop Macedo, voor elke blogpost, elk programma, elk hulpvolle commentaar en elk gebed dat vaststelde dat ik zal overwinnen.
Ik ben ook mijn pastor, de helpers en de leden dankbaar die mijn geloof veel hebben opgewekt en geloofden dat ik hier gered zou zijn, mijn getuigenis aan het geven om de Naam van de Here Jezus te verheerlijken, die mij in de Universele Kerk van Gods Rijk heeft geholpen. #EuSouAUniversal
Alle eer en glorie zij voor altijd voor God.
Debora Dourado


Elke zondag om 07.00uu, 09.30uu, 12.00uu, 16.00uu en 18.00uu.
Adres : Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten