BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 7 september 2018

EEN PROSTITUEE




Hallo Cris!
Ik heet Carla Tamires en wilde hier mijn blijdschap achterlaten, omdat ik weet dat er mensen zoals u bestaan, mensen die God naar de wereld heeft gebracht om ons te helpen.
Toen ik een boodschap las die u had geplaatst, sprak u over alles dat ik vroeger leefde. Ik zal een beetje van mijn verhaal vertellen. Ik ben oorspronkelijk van São Paulo, maar woonde toen in een stad genaamd Arcoverde – Pernambuco. Ik was een prostituee en leefde een vernietigd leven. Ik werd gezien als de ergste persoon op aarde. Ik gebruikte drugs om het leven dat ik had te vergeten.

U kunt zich misschien afvragen hoe ik u heb leren kennen. Het was door middel van een uitnodiging die ik ontving om deel te nemen aan een bijeenkomst die u in Oktober 2017 deed. Ik liep langs de kerk en een vrouw die erg attent en beleefd was, stopte mij en nodigde me uit om een bijeenkomst alleen voor vrouwen bij te wonen. Ik schrok en dacht: “Als zij wist dat ik een prostituee was, zou ze me niet meer uitnodigen”. Maar integendeel, zij vertelde mij dat God naar het innerlijk kijkt, dat Hij als eerst van binnen werkt en vervolgens het werk aan de buitenkant doet.
Cris, ik voelde me zo gelukkig toen ik wist dat God mij niet had opgegeven! Het was de dag van de bijeenkomst en toen ik bij de kerk aankwam, zag ik de vrouw die mij had uitgenodigd. Er stonden anderen vrouwen naast haar die iedereen verwelkomden die aan kwamen lopen. Ik werd nieuwsgierig en vroeg aan een dame of zij wist wie die vrouw was. Dat meisje zei tegen mij: “Zij is een vrouw van pastor, Mw Maria.” Ik was stomverbaasd om te weten dat zij gebruikt werd om mij te redden!
Ik woonde de bijeenkomst bij en op die dag besloot ik het leven van de prostitutie te verlaten. U zei dat ik een waarde heb. Ik keerde vervolgens terug naar São Paulo. Vandaag woon ik met mijn familie, ik werk en heb mijn waardigheid veroverd. Ik ga naar de kerk (Tempel van Salomo) en ben heel erg gelukkig, omdat ik Jezus als mijn Redder heb! Dit was alleen mogelijk door de vrouw van pastor die gebruikt werd, zodat ik u zou leren kennen, die een woord gaf dat mijn leven veranderde.
Heel erg bedankt dat de Universele Kerk mensen van God heeft, die instrumenten zijn om tot ons te komen!
Met dank aan: Cristiane Cardoso


Elke zondag om 07.00uu, 09.30uu, 12.00uu, 16.00uu en 18.00uu.
Adres : Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten