BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 8 augustus 2018

3e DAG VAN DE VASTEN VAN DANIËL




De Heilige Geest praat alleen tot degenen die oor voor Hem hebben.
Zie wat voor effect het boek O Ouro e o Altar (Het Goud en het Altaar) heeft gehad in het leven van een pastor die het heeft gelezen.

Het heeft me simpelweg ontmanteld, keerde me binnenstebuiten en ik ontdekte al het kwaad dat er in mij was.
Ik schaam me voor mezelf en iedereen, ik ben gebroken…
Deze lezing en meditatie heeft me diep gekwetst, tot het punt dat ik bijna twintig jaar van mijn ministerie wilde opgeven, omdat ik me volkomen onwaardig achtte om de ALLERHEILIGSTE op Zijn Altaar te dienen.
Geen enkele zichtbare zonde, maar onzuiverheden in de ziel die in mijn eigen ogen verborgen waren.
Ik bad, riep aan en huilde veel…
Het was noodzakelijk om een beslissing te nemen.
Ik ontdekte door deze lezing dat ik niet was wat ik van mezelf dacht. Ik was teleurgesteld in mezelf.
Wat de HEILIGE GEEST met mij sprak, staat niet eens in dit boek:
“Want als iemand denkt iets te zijn, terwijl hij niets is, bedriegt hij zichzelf. Maar laat ieder zijn eigen werk beproeven; dan zal hij alleen voor zichzelf stof tot roemen hebben, en niet voor de ander. Want ieder zal zijn eigen pak dragen.” (Galaten 6:3-5)
Ik besloot om een andere man, een andere dienaar en een andere echtgenoot te zijn. Ik ben klaar om de beste jaren van mijn huwelijk en mijn dienst aan mijn HEER op Zijn Altaar te leven.
Aan mijn GOD ben ik elke dag dankbaar…
Bisschop, heel erg bedankt voor de zorg voor ons.
Met dank aan: Fernando Novais
Lees meer:

Elke zondag om 07.00uu, 09.00uu, 12.00uu, 15.00uu & 18.00uu.
Adres: Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 883 7764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten