BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 10 juli 2015

GEEN SUCCES



De reden waarom het leven van veel mensen niet ontwikkelt, zoals ze het verwachtten, is vaak niet direct gebonden met het feit dat zij iets slecht doen.
Normaal gesproken, als het verwachte succes niet bereikt wordt, vraagt de persoon zich af: wat voor fout heb ik gemaakt? Heb ik iets gedaan dat niet mocht? Wordt ik nu bestraft voor iets dat ik deed?
Vaak heeft de persoon niets slecht gedaan, maar ook niet iets goed…

Wat ik bedoel is, het is niet per se noodzakelijk dat wij iets fouts doen, om geen succes te bereiken. Het is genoeg dat wij hetgeen niet doen wat gedaan moest worden om onze doelen niet te bereiken.
De persoon hoeft zijn werk niet slecht te doen om ontslagen te worden…
Als hij niet werkt, zal hij zeker ontslagen worden. Misschien zelfs vóór degene die niet goed werkt.
Snapt u het?
Met betrekking tot het geloof is het precies hetzelfde.
Begaat u geen zonde, maar u gebruikt uw geloof ook niet?
Dan zult u zeer waarschijnlijk geen goed resultaat bereiken.
Zelfs als u een goed persoon bent.
“Als iemand dan weet goed te doen en het niet doet, is het hem tot zonde.” 
(Jak 4:17)
Bisschop Rui Silva


Elke zondag om 07.00uu - 09.00uu & 12.00uu (ook om 18.00uu).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten