BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 10 maart 2017

WAT ER VAN MIJN LEVEN OVERBLEEF




Goedendag bisschop!
Ik kwam naar de UKGR met schulden bij de drugshandelaren, vernederd, afhankelijk van de gunst van anderen om te wonen en eten, ik voelde me als menselijk afval, maar ik herinner me mijn eerste gebed nog: “U heeft altijd mijn gehele leven gevraagd en ik heb het nooit aan U gegeven. Vandaag ben ik hier gekomen om aan U te geven wat U me altijd vroeg, alleen wat ervan over is. Maar als U het zelfs zo wilt Heer, neem dan mijn leven, want wat over is geef ik U helemaal.”

Die dag ging ik bevrijd weg. Vrij van de verslavingen, vrij van de slavernij die me jaren verwoestte. Ik ging daar oprecht weg. Ik ben tot vandaag de dag in het geloof, ik heb ook voor mijn man gestreden die bijna 18 jaar verslaafd was aan alcohol en cocaïne, en vandaag de dag is hij een man van God en wordt hij binnenkort gezalfd als evangelist, vrucht van een gebedsvraag van de Campagne van Israël. Ik had toen niet veel, maar ik heb mijn beste gegeven.
Ze noemden en noemen mij gek, maar wanneer de duivel deze mensen gebruikt om mij te ontmoedigen en confronteren, herinner ik me mijn verleden en zeg ik tegen de duivel zelf: Hey, ik leef daar niet meer!
Wat ik besteedde aan drugs, begon ik te besteden aan voorstellen en offers en God heeft mij geëerd. Ik wandel nu langzaam, maar met een verschil en zekerheid die niemand, zelfs de duivel niet uit mij kan halen. De zekerheid dat de Here Jezus niet naast mij is, maar binnenin mij.
Vandaag heb ik geen schulden meer bij de drugshandelaars, maar word ik door hen gerespecteerd en praat ik waar ik ook langs kom, over de Here Jezus.
God gaf mij waardigheid en heeft mij geëerd. Als ik vandaag offerande geef en offer, is dit omdat ik heb begrepen dat ik slechts dien te gehoorzamen. Het Woord van God vervult zich vandaag de dag in mijn leven, want ik kan zeggen: Ik en mijn huis dienen de Heer. Snel zal het mijn gehele familie zijn om de Enige God meer te kunnen dienen, alle eer, glorie, heerlijkheid en macht waardig.
God zegent u bisschop!
Daiane
Bisschop Edir Macedo


Elke zondag om 07.00uu, 09.00uu, 12.00uu & 15.00uu.
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten