BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 15 maart 2017

DAG IN HET HUIS VAN GOD




“En de Here zeide tot hem: Ik heb uw gebed en uw smeking gehoord, die gij voor mijn aangezicht opgezonden hebt; Ik heb dit huis dat gij gebouwd hebt, geheiligd door mijn naam daar voor altijd te vestigen, en mijn ogen en mijn hart zullen daar te allen tijde zijn.”
1 Koningen 9:3
Het Huis van God werd geheiligd en daar is Zijn Naam, boven alle namen. Een gunstige plaats om onze gedachten tot de Allerhoogste te brengen, en de deugden van de Geest van God te ontvangen, om het Goede Nieuws van het Evangelie te verspreiden onder alle volken.
Ester Bezerra


Elke zondag om 07.00uu, 09.00uu, 12.00uu & 15.00uu.
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel.: +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten