BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 13 november 2015

IK HEB RUST GEVONDEN





Na het overlijden van mijn enige zoon werd ik erg teruggetrokken. Ik sloot mensen buiten, werd heel somber en was verbitterd van binnen. Ik straalde een en al verdriet uit en niemand om mij heen kon deze pijn wegnemen.
Bovendien kon ik ’s nachts niet slapen vanwege die situatie. Dit ging jaren door, tot het punt dat ik medicijnen begon in te nemen om te kunnen slapen, maar die hielpen niet. Ik vond mijn “rust” toen ik alcohol begon te drinken en dit ging 4 รก 5 jaar door. Ik zag het nut van het leven niet meer in.

Ik kende het UKGR Centrum al, dus besloot, toen het echt niet meer ging, daar binnen te lopen. Ik werd goed opgevangen, en wat er die dag geleerd werd sprak mij aan. Ik ging weg met een goed gevoel en bleef denken aan wat ik had geleerd.
Ik begon de gebedskettingen voor de genezing en bevrijding te volgen en woonde ook de bijeenkomsten op de zondagochtend bij voor een innerlijke verandering.
Vandaag de dag heb ik rust, kan ik goed slapen en ben ik oprecht blij. Ik heb na 7 zeer moeilijke jaren het verlies van mijn zoon een plek kunnen geven.
Lenny Granviel


Elke zondag om 07.00uu , 09.00uu , 12.00uu & 18.00uu (ook om 15.00uu).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten