BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

maandag 3 september 2012

Vasten van Daniel - Dag 17

“Dan zult gij inzien, dat Ik u deze aanzegging gezonden heb, opdat mijn verbond
met Levi besta, zegt de Here der heerscharen. Mijn verbond met hem was:
leven en vrede; Ik heb ze hem gegeven tot godsvrucht, opdat hij Mij zou vrezen
en voor mijn naam beven.”
Maleachi 2:4-5



 Doop met De heilige Geest betekent bezit zijn van God. De stammen van levi (levieten) waren een aparte stam van alle anderen. Ze waren gericht om alleen de wil en dienst voor God te doen. Daarom hadden ze leven en vrede. Als u bezit van God wilt zijn wees apart / afgezonderd.
Wees gericht voor de dienst en de wil van God.


Elke dag om 6.00uur.
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Telf. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten