BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 21 september 2012

GENEZING IN DE UKGR


De wonderen zijn de wereld niet uit, die ervaren wij in de diensten van de UKGR. Leest u hieronder de getuigenis van mevrouw Pahalwankhan: "Ik had last van mijn knieën, waardoor ik niet goed kon lopen. Ik heb de dokter bezocht en moest foto's maken voor mijn  knieën. Ik kreeg tabletten en moest dagelijks 6(zes) stuks innemen voor de pijnen. Middels een uitnodiging besloot ik naar de Universele Kerk te komen, waarbij ik gebedskettingen volgde. Vandaag de dag ben ik genezen, ik kan weer goed lopen."

In de UKGR bereiden wij ons voor, voor het evenement van "Genoeg", genoeg van problemen, ziektes, schulden enz. U kunt geen leven vol lichamelijke en geestelijke leed en pijn blijven accepteren. Kom a.s. zondag en doe mee aan dit speciaal evenement -de dag van het verschil "NU"- om de kracht van God mede te ervaren.

Zondag om 9.30uur en 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo -Centrum
Telf. : +597 88 377 64



              

Geen opmerkingen:

Een reactie posten