BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

maandag 3 september 2012

Vasten van Daniel - Dag 14

“Want Ik weet, welke gedachten Ik over u koester, luidt het woord des
HEREN, gedachten van vrede en niet van onheil, om u een hoopvolle
toekomst te geven...dan zult gij Mij zoeken en vinden, wanneer gij naar Mij
vraagt met uw ganse hart, Dan zal Ik Mij door u laten vinden, luidt het
woord des HEREN, en in uw lot een keer brengen; dan zal Ik u verzamelen
uit alle volkeren en van alle plaatsen waarheen Ik u verstoten heb, luidt het
woord des HEREN, en u terugbrengen naar de plaats vanwaar Ik u in
ballingschap heb doen wegvoeren".
(Jeremia 29:11, 13-14)



 Als men de Heilige Geest in zich wilt hebben, moet men zeker zijn dat er niets verborgen
in zijn hart is. Uw hart moet totaal van God zijn.


Elke dag om 6.00uur.
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Telf. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten