BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

donderdag 2 februari 2012

Kracht van genezing


De genezingsdienst van de UKGR in Paramaribo gaat door.
Afgelopen zondag zijn wij van start gegaan met de genezingsdienst die elke Zondag gebeurd om 09:30u en 12u. In deze dienst kunt u verwachten:


- Persoonlijk gebed voor Genezing
- Genezing met het gebruik van het wijwater
- Handen oplegging
- Prive couseling
- Het ministreren voor uw totaal bevrijding


Honderden hebben  afgelopen zondag de kracht van GOD kunnen ontvangen waaronder Menr. Steven Mangal een van hen was die heeft getuigen.
                                                          
                                           Mijn zoon is totaal genezen. 



"Sinds toen mijn zoon werd geboren kon hij niet spreken de doktoren constateerden dat hij 100% DOOF was. Ik bezocht verschillende doktoren maar geen enkel kon een verklaring geven wat er precies met hem aan de hand was. Aan elke onderzoek die mijn zoon moest doen gaf ik heel veel geld uit. Ik werd wanhopig en paniekerig, omdat ik niet wist wat te doen. Door een uitnodiging van iemand kwam ik terecht in de UNIVERSELE KERK. Ik kwam met het geloof dat mijn zoon genezen moet worden. Ik besloot mee te doen aan de gebedsketting van genezing samen met mijn zoon en vandaag de dag is hij totaal genezen! Het is een wonder !"

Heeft u last van pijnen of ziekten en hadden de doktoren u al opgegeven dan is dit een kans voor u om deel te nemen aan deze gebedsketting van genezing. Zie onderstaand voor meer info.


Elke zondag om 9:30u & 12u (ook om 18u)
Adres: Neumanpad #26 (zijstraat van de Domineestraat)
Paramaribo Centrum
Telefoon +597-88 37 764     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten