BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

donderdag 16 februari 2012

Ik werd bevrijd van astma

Bevrijding in de Universele Kerk
Vanaf mijn geboorte had ik last van astma en werd vaker ziek. Waardoor mijn moeder radeloos werd en veel geld uitgaf aan bonumans. Een van de ergste was dat mijn moeder haar sieraad verpandde en geen geld meer had om het terug te betalen en het zodoende kwijt raakte. Maar desondanks werd het juist erger dat er soms gevallen gebeurden waarbij ik stikte en bijna dood ging. Zo belandde ik bij de dokter. En voelde me een hele tijd een stukje beter. Ik was beter, maar ik dacht te veel aan de ziekten van mijn verleden, ik was altijd afwezig, omdat ik mijn verleden niet kon loslaten. Door een uitnodiging kwam ik terecht in de Universele kerk. Hier aangekomen werd ik toen geadviseerd om de gebedskettingen van genezing en bevrijding te volgen. Dit deed ik stipt met geheel mijn kracht, want ik wilde de Totale genezing en bevrijding hebben. Ik besefte toen dat  het geen dat verleden gebeurd was achterwegen moest laten en vooruit moest kijken. Ik deed dit ook en ben nu helemaal bevrijd. Vandaag de dag geniet ik nu van de vrede, rust en liefde van God in mijn binnenste.  
 Mevr Marlene Wansawirana

De bevrijdingsdienst is een van de belangerijkste diensten in de UNIVERSELE KERK. In deze dienst wordt er sterk gebeden voor de bevrijdijng van verschillende problemen waaraan men leidt. Ook wordt men praktisch geleerd hoe te strijden tegen zijn/haar problemen en ze op te lossen door de kracht van het geloof.

 Deze dienst  is voor degenen die een totale bevrijding wilt ontvangen en de kracht van God wil ervaren. Zie onderstaand voor meer info.

Deze dienst wordt elke Vrijdag gehouden om 10u en 18u ( ook om 15u en 19:30u )
Adres: Neumanpad # 26 ( zijstraat van de Domineestraat )
Paramaribo Centrum
Telefoon: +597 88 37 764      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten