BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 14 november 2018

OP MIJN EIGEN MANIER DOEN...



“Ik heb voor lange tijd doof en blind in de kerk geleefd. Gedurende 18 jaar was ik de dingen op mijn eigen manier aan het doen, maar toen ik naar het Altaar besloot te kijken als een onuitputtelijke bron van Heilig leven, opende God mijn ogen en oren en begon ik werkelijk te leven door het geloof. Nu kan ik wel bevestigen, dat ik zeker een volgeling van de Here Jezus Christus ben.”
Dit commentaar van Marcelo Nascimento op mijn blog, geeft over het algemeen de situatie van de meeste mensen in de kerken aan. Verloren schellingen in het huis van God. Ik hoop dat, op de een of andere manier, Marcelo, jouw getuigenis hun geloof zal opwekken voor het respect, de vrees en de zorg voor het Altaar.
Het Altaar is het exclusieve eigendom van God. Hij schiep Het als een “Ontmoetings- en Reddingspunt” met Hem. Welke Tempel het ook is, hoe klein en eenvoudig en bescheiden het ook mag zijn, het zal altijd van Hem zijn om de dorst van de dorstigen te lessen, de honger van de hongerigen te stillen en degenen te redden die zich verloren voelen.
Vanuit het Altaar komt de Heilige Geest om de volgelingen van Zijn Zoon Jezus Christus te begeleiden, of Hem voor te stellen aan de verlorenen die op zoek zijn naar de Behoudenis.
Wanneer de bedroefden de begeleidingen van het Altaar horen en erop staan het op hun eigen manier en in hun tijd te volgen, blijven zij als de verloren schelling in het Huis van God. Wat te doen voor hen dat de Geest van God niet heeft gedaan? …


Elke zondag speciaal om 07.00uu, 09.30uu, 12.00uu, 16.00uu & 18.00uu.
Adres : Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 855 55 19

Geen opmerkingen:

Een reactie posten