BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 20 november 2018

DE LAATSTE DEUR




Tienden, geloften, offerandes, offers … Ik had vaak slechte ogen jegens deze daden binnen de kerk. Zelfs met een verslagen en mislukt leven, verteerd door de geest van verslaving, dacht ik nog steeds dat ik gesloten zou worden. Wat dom van me. Ik verloor mijn jeugd en bijna mijn leven!!!

Toen ik de Here Jezus ontmoette, was het niet anders. Ik verloor mijn leven, trouwens, de wereld verloor het toen ik mijn levende Redder ontmoette. Ik weet dat Hij leeft!!!
En de laatste deur die nog open was, was de deur die ik zoveel oordeelde. Daar stalen ze echt van mij, ze stalen mijn ziel uit de handen van de hel.
Ik was een Maria Magdalena in het leven, verloren, vol legioenen.
Vandaag heb ik leven en een leven in overvloed, het is mij een genoegen om te dienen. En hoe meer ik Hem dien, des te meer ik Hem liefheb!
Ik weet precies wat voor privilege het is om een trouwe tiendegever offerandegever te zijn geworden en mijn alles op het altaar te geven. Het is de gelegenheid die rechtstreeks uit de Troon van de Allerhoogste komt!
Met dank aan: Daiane Cristina



Elke zondag speciaal om 07.00uu, 09.30uu, 12.00uu, 16.00uu & 18.00uu.
Adres : Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 855 55 19

Geen opmerkingen:

Een reactie posten