BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 20 januari 2016

VAN DE HEL NAAR HET LEVEN




God koos de dwaze dingen om de wijze mensen te beschamen! Ik ben in de kerk opgegroeid, maar toen ik 13 jaar was, besloot ik om de Here Jezus te verlaten en naar de “aantrekkelijke” wereld te gaan. Op 17 jarige leeftijd werd ik verliefd, zwanger en verlaten. Daar begonnen mijn frustraties.
Ik kreeg mijn dochter en leerde vervolgens een andere jongeman kennen, werd weer zwanger en wéér verlaten. Na 1 jaar leerde ik een jongeman kennen die in de gevangenis was, nogmaals werd ik verliefd, mijn God… Ik begon drugs te vervoeren naar de gevangenis waar hij zat. Hij was verslaafd aan crack en ik verdiende veel geld voor mijn diensten, totdat hij zich in de schulden begon te werken en ik zijn schulden moest afbetalen. Ik raakte opnieuw zwanger.
Na 8 jaren kwam hij uit de gevangenis, maar ik verliet hem, omdat ik dat leven niet meer aankon. Ik werd constant mishandeld, leed honger met mijn kinderen en hij dwong mij verscheidene keren om tegen mijn wil in gemeenschap met hem te hebben, ik besloot dus om het te beëindigen. Ik scheidde van hem en wilde van het leven “genieten”.
Tijdens feestjes introduceerde men mij aan cocaïne. Ik gebruikte het een keer per week; maar ik begon vaker uit te gaan en begon zodoende natuurlijk vaker te gebruiken. In de tussentijd maakten mijn kinderen allemaal slechte dingen in het leven mee en het kon mij niet eens schelen! Totdat mijn zoon verkracht werd, toen bereikte ik écht de bodem van de put. Ik gaf me aan de drugs over, zoveel zelfs dat ik me begon te prostitueren en seks had in ruil voor drugs.
Verschillende keren wilde men mij doden, maar God, in Zijn Genade, liet nooit toe dat het kwaad mijn ziel meenam. In al deze jaren probeerde ik terug te keren naar de Here Jezus, maar ik gebruikte een emotioneel geloof en eindigde daardoor weer in het verkeerde leven. Door het leven van prostitutie werd ik zwanger van een getrouwde man, en wat een schaamte maakte ik mee! Na 22 jaar keerde ik leeg gefrustreerd, met 4 kinderen van 4 verschillende mannen en in diepe armoede terug van de “aantrekkelijke” wereld… Maar met het intelligente geloof. In de afgelopen jaar en 4 maanden heb ik gehuild, geleden, gestreden, volhard en OVERWONNEN!
Ik werd bevrijd, ontving de Heilige Geest, dit alles vanwege de verloochening en het berouw van de emoties. Ik had oprecht berouw voor mijn zonden en vandaag de dag zorg ik voor mijn kinderen, strijd ik voor de financiële voorspoed, neem ik deel aan de LiefdesTherapie, maak ik deel uit van de Godllywood en heb ik het immense plezier om God te dienen.
Bisschop, dat God u, uw familie en dit werk zegene!
Fernanda Oliveira


Elke zondag om 07.00uu , 09.00uu , 12.00uu & 18.00uu (ook om 15.00uu).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten