BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 6 januari 2016

DE GEEST MAAKT HET VERSCHIL



10e Dag van de Vasten van Daniël

Goedemorgen Cris, (mag ik u zo noemen hihihi…),
Ik zou ten eerste God willen bedanken voor uw leven en ook u willen bedanken dat u uw leven aan Hem hebt geofferd. Als dat niet het geval was geweest, dan zou ik vandaag de dag waarschijnlijk niet meer hier zijn geweest om dit te kunnen schrijven.

Ik heb u leren kennen door middel van een agenda. Ik studeerde een pre-universitaire opleiding en er was een meisje in mijn klas dat altijd vooraan zat en heel praktisch was. Zij haalde altijd de hoogste cijfers tijdens de proefwerken en was de beste leerling van de opleiding (ik hoef niet te vermelden dat zij met vlag en wimpel is afgestudeerd). Zij trok mijn aandacht door haar toewijding, maar vooral door haar lach, de glans in haar ogen en de vrede die zij uitstraalde.

Op een dag zag ik haar haar agenda pakken om er iets in te schrijven en ik zag op de kaft van haar agenda het woord “Godllywood“. Dat trok mijn aandacht, dus besloot ik om op google te zoeken waar het over ging. Ik kwam op uw blog terecht vond daar de “Godllywood Challenges”, zodoende begon ik een dagelijkse lezer van uw posts te horen. 

Pas een lange tijd daarna ontdekte ik wie uw familie is en dat u deel uitmaakte van de Universele Kerk en de Godllywood ook. Stel u zich mijn shock voor toen ik ontdekte dat de schrijfster van de blog die ik het leukst vond om te lezen en de site die ik het vaakst bezocht, de dochter was van bisschop Edir Macedo en de kerk waar ik totaal geen interesse in had en zelfs al had bekritiseerd! Toen begon ik naar mijn leven te kijken en te zien wie ik was. En wie ik wilde worden.

Ik wilde anders zijn, ik wilde de glans in de ogen hebben die ik in uw ogen en in die van mijn klasgenoot zag. Ik begon toen mijn hoogmoed af te breken en ging naar de kerk, die ik op een dag zo hevig bekritiseerde, om hulp te vragen. 2 jaren zijn sindsdien voorbijgegaan en vandaag de dag ben ik een totaal andere Amanda. Ik heb nog niet de gelegenheid gehad om lid te worden van de Godllywood, maar het zit wel in mijn plannen voor het volgende jaar, gezien het feit dat de inschrijvingen voor 2016 al helemaal volgeboekt waren, maar de hulp van de Godllywood kwam als een geschenk van God voor mij. Vandaag de dag ben ik de Godllywood en ben ik de UKGR.

Cris, dat God u telkens meer zegene en inspireert om levens voor Hem te redden, zoals ook mijn leven werd gered.
PS: U bent in het echt veel mooier! God zegene uw leven en uw huwelijk telkens meer!
PPS: Aan mijn klasgenoot: Bruninha, als jij dit commentaar leest, weet dan dat ondanks het feit dat ik nooit de gelegenheid heb gehad om met jou te praten en jij misschien niet eens weet wie ik ben, want onze klas telde 200 leerlingen, dank je wel dat jij door God werd gebruikt! Vandaag weet ik dat jouw goede getuigenis kwam van een leven dat vol is met de Heilige Geest. Jouw agenda was Gods manier om mijn ziel te redden en mijn leven te veranderen. Een dikke kus.
En dat de Naam van Jezus verheerlijkt wordt!
Amanda Vasconcelos

Met dank aan: Cristiane Cardoso



Elke zondag om 07.00uu , 09.00uu , 12.00uu & 18.00uu (ook om 15.00uu).
Adres : Neumanpad # 26 
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten