BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 13 maart 2015

AANGENOMEN GELOOF

“Onthoud dit: als je er bij de mensen openlijk voor uitkomt dat je bij Mij hoort, zal Ik, de Mensenzoon, dat ook doen bij de engelen van God. Maar als je voor de mensen doet of je Mij niet kent, zal Ik voor de engelen van God doen of Ik jou niet ken” (Lucas 12:8-9).
Weet u wat de Here Jezus hiermee wilde zeggen?
Dat het Geloof dat aangenomen wordt een Geloof is dat een verbond met God heeft!
Wie over zo’n Geloof beschikt zal de Here Jezus belijden voor de mensen en niet alleen met woorden, maar met gedrag en een leven met goede kwaliteit.
Het teken van dit aangenomen Geloof is dat het leven op het Altaar is.
Een groot voorbeeld hiervan is Job:
 “…een eerlijk en vroom man die ontzag heeft voor God en met het kwaad niets te maken wil hebben” (Job 1:8).
Het gevolg hiervan was dat zelfs de duivel dat erkende door tegen God te zeggen”
“U hebt hem, zijn huis en zijn bezit altijd beschermd tegen mogelijk onheil. 
Bij alles wat hij doet, hebt U hem voorspoed gegeven, kijk maar eens hoeveel vee hij heeft. 
Geen wonder dat hij zo trouw is” (Job 1:10).
En ook al ging hij door alles heen, toch beleed hij: 
“Want ik weet dat mijn Verlosser leeft en dat Hij uiteindelijk mijn recht hier op aarde zal herstellen” (Job 19:25).
Ik ben er zeker van dat de mensen wiens levens op het Altaar is zich hierover verheugen
Met dank aan: bisschop Romualdo Panceiro



Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten