BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 13 januari 2015

WAT IS UW KEUZE?

Niet alleen de Geest van God, maar ook de geest van satan strijdt voor elk menselijk hart.
De strijden worden op Aarde gevoerd.
De wapens die gebruikt worden zijn hun woorden.
Net als God, hebben de onreine geesten het woord gebruikt.
-Het Woord van God produceert geloof, veiligheid en het eeuwige leven;
-Het woord van de duivel produceert twijfels, schuld, onzekerheid, angst, onrust, zorgen, onevenwichtigheid en de eeuwige dood.
Alle mensen van de wereld zijn verdeeld tussen het Koninkrijk van God en het koninkrijk van satan. Vanwege Zijn gerechtigheid, heeft de Heer ieder mens het recht gegeven om zijn eigen keuze te maken. Ieder mens is verantwoordelijk voor zijn eigen leven en is verplicht om zijn keuze te maken wanneer hij de leeftijd van onschuld achter zich laat.
De Geest van God dwingt niet, verplicht niet en forceert niemand om te luisteren naar Zijn wet, Zijn geboden en Zijn Woord en die te gehoorzamen. Zijn dienaren zijn verspreid om Zijn Woord onder alle volken te verkondigen…
Degenen die er in geloven en praktiseren tonen aan God, de duivel, de wereld en aan zichzelf dat zij het Koninkrijk van God kozen. Zij zullen gered worden. Daarom zei de Here Jezus:

“Wie mijn geboden heeft en ze bewaart, die is het, die Mij liefheeft; en wie Mij liefheeft, 
zal geliefd worden door mijn Vader en Ik zal hem liefhebben en Mijzelf aan hem openbaren…
Indien iemand Mij liefheeft, zal hij mijn woord bewaren en mijn Vader zal hem liefhebben en 
Wij zullen tot hem komen en bij hem wonen” (Johannes 14:21-23).
Degenen die niet geloven, zijn, zolang ze in deze staat van ongeloof blijven, AL VEROORDEELD!
Dat is wat er geschreven staat:
“…wie niet gelooft, is reeds veroordeeld, omdat hij niet heeft geloofd in de naam van de eniggeboren Zoon van God”(Johannes 3:18).
En u, lezer, wat heeft u tot nu toe gekozen?
Bisschop Edir Macedo


Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo  Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten