BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 30 januari 2015

IK WIL DE HEILIGE GEEST!


Goedemiddag bisschop,
Ik wil graag een speciale ervaring met u delen die ik afgelopen zondag heb gehad. Ik was een jongedame aan het adviseren en iets trok mijn aandacht. Het betreft een jongedame van 19 jaar. Haar naam is Alexandra. Toen zij het Altaar opkwam, vroeg ik haar waarmee ik haar van dienst kon zijn, en haar antwoord was:
“IK WIL DE HEILIGE GEEST!”
Gezien het feit dat ik haar nog nooit had gezien in het UKGR Centrum, vroeg ik haar of zij nieuw was. Zij vertelde mij dat zij al twee keer eerder was geweest, maar dat was al een tijdje geleden. Dit intrigeerde mij, omdat zo’n uitspraak horen van iemand die al een tijd naar de kerk komt zou normaal zijn, maar van iemand die pas voor de derde keer komt…
Tijdens ons gesprek zei ze “Nu begrijp ik waarom ik zoveel heb geleden in mijn leven, ik heb geen basis”, zij legde uit: “Ik ben pas 19 jaar oud, maar iedereen in mijn gezin draagt het HIV virus. Mijn vader is al gestorven, mijn moeder kan niet meer lopen, mijn broer en ik zijn ook geïnfecteerd en mijn partner met wie ik samenwoon is ook een drager van het virus. Ik weet nu dat als ik eerder naar het UKGR Centrum was gekomen, mijn leven niet zo had hoeven zijn.”
Ik bad voor haar met al mij opstand tegen haar situatie! Zij begon zich slecht te voelen en door het geloof bevrijdde ik haar van de negatieve energie, vervolgens riep ik mijn vrouw en stelde haar de volgende uitdaging voor: “Vanaf vandaag zullen mijn vrouw en ik voor jou zorgen!” Zij kwam later weer terug voor de JvO meeting en weer om 18u voor de bijbelstudie van de Openbaring.
Bisschop, dit is precies wat ik aan God heb gevraagd: mensen die dorst hebben naar Zijn Geest, ongeacht hun levensstijl.
Hij heeft mij autoriteit gegeven. Als het leven helemaal verkeerd is, dan zal ik het opbouwen, maar ik wil dorstige mensen en met de begeleiding van de Heilige Geest zal ik die dorst plaatsen in het binnenste van degenen die geen dorst hebben.
Met dank aan: Pastor Tiago Roballo



Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten