BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 24 september 2014

IK WAS HET ZAT OM MIJ TE ZIJN


Beste bisschop! Met immens plezier wil ik u een beetje van mijn verhaal vertellen voordat ik de Tempel van Salomo bezocht. Mijn naam is Teresa, ik woon in de stad Realeza, Brazilië. Ik ben al 40 jaar een evangelische christen. Ik kom van een zeer traditionele evangelische kerk vol doctrines. Gedurende 40 jaar heb ik echter mijn leven op verkeerde opvattingen gebaseerd. Ik geloofde dat ik, om gered te worden, mijn haren goed moest doen, rokken moest dragen en andere absurde dingen. Ik dacht dat God dat zo wilde.
Ik was een verdrietige persoon en de laatste tijd ging alles verkeerd in mijn leven. Op een dag zat ik thuis toen ik aangesproken werd door twee mensen die aan het evangeliseren waren. Ze gaven mij een krant en nodigden mij uit om naar het UKGR Centrum te komen.
In eerste instantie was ik terughoudend en zei nee, ik zei dat ik mijn kerk had. Wat een onwetendheid! Maar de sympathie en genegenheid van die vrouw en die man, waarvan ik later te weten kwam dat het de pastor en zijn vrouw waren, deden mij van gedachten veranderen. Ik dacht dat zij mensen van God waren die met mij spraken. Zodoende heb ik de uitnodiging aanvaard om naar de kerk te gaan en ben daarna nooit meer gestopt met gaan, hoewel ik nog steeds naar mijn andere kerk ging, waar ik een positie als diacones had. Maar ik besefte al snel dat het niet meer mijn plek was, omdat alles in mijn leven fout ging en nadat ik de gebedskettingen in het UKGR Centrum begon te volgen, begon alles vooruit te gaan en het geluk kwam weer in mijn hart.
Alles veranderde echter in één keer toen ik de Tempel van Salomo bezocht. Toen ik binnenkwam voelde ik veel vrede en blijdschap, tranen liepen over mijn gezicht en toen u de dienst begon, wist ik dat ik deze kerk nooit zou verlaten. Toen ik terugkwam, liet ik echt mijn oude hart en doctrines die ik volgde achter. Ik kom pas drie maanden naar het UKGR Centrum, maar dit geloof zal ik nooit verlaten. Ik zie de kracht van God elke dag op grote wijze in deze bediening en ik zal hier blijven voor de rest van mijn leven.
Een warme omhelzing bisschop! Dat God u en de pastors van het UKGR Centrum zegent.
Met dank aan: Tereza


Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764


Geen opmerkingen:

Een reactie posten