BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 23 september 2014

BRIEF VAN DE VADER VAN EEN EX-VERSLAAFDE


Geachte bisschop Rogério Formigoni, als vader van uw vriend Luciano Ricardo Marques, wil ik mijzelf, met veel respect en een groot genoegen, uitdrukken ten opzichte van uw presentatie op 31 juli 2014, tijdens de inwijding van de Tempel van Salomo. Geloof mij, uw blootstelling was zo duidelijk, dat het hele publiek verbijsterd was door uw beweringen dat verslaving te genezen is door middel van het geloof en doorzettingsvermogen, omdat u zelf één van die mensen bent die, al meer dan 20 jaar, genezen bent.
Toen u in Lucelia, São Paulo woonde, maakte Luciano ook deel uit van de late avonden waarbij tijdens brasserijen crack en cocaïne gebruikt werd. Voor mij als een vader en Nadir als moeder, leek het lijden eindeloos. Zelfs hier in Bauru, gebruikte Luciano actief drugs. Tot onze blijdschap begon Luciano deel te nemen aan diensten in de UKGR in Bauru en liet hij de geest van verslaving achter. Vandaag is hij een persoon van God, vernieuwd in het geloof en wij hebben veel hoop voor de transformatie in het leven van Luciano.
Geloof is ook geloven in wat wij niet zien. Veel mensen willen zien om te geloven, maar als wij zien, dan geloven wij niet, wij constateren feiten. God kan niet worden verklaard. Het idee van God op zich houdt iets in dat oneindig superieur aan ons is. Wijs, Almachtig, Eeuwig, Perfect…uitgegaan van het feit dat Hij niet beperkt wordt door menselijke definities.
U was, na de inwijding van de tempel, waarschijnlijk uitgeput, maar ik ben ervan overtuigd dat uw hart, uw ziel, in rust was omdat u gekozen werd voor zo’n onvergetelijke verantwoordelijkheid. Uw vrienden en leiders moesten heel blij zijn geweest met uw prestaties tegenover deze grote verantwoordelijkheid. Ik heb de zekerheid dat u tijdens die onvergetelijke momenten sprak vanuit de inspiratie van de Heilige Geest.
Ik waardeer uw aanwezigheid in Belo Horizonte, omdat mijn zoon zou stoppen om naar de kerk gaan, vanwege de vermoeidheid van het leven en de moedeloosheid die door de stressvolle dagen veroorzaakt werd. Toen u zo vol van geloof kwam om de dienst te houden, en zodoende de liefde van God in het leven van een ieder plaatste, gaf mijn zoon sindsdien nooit meer op. Het is nu al vier jaar dat hij genezen is en in het geloof van God blijft.
Gefeliciteerd met uw presentatie voor een volle zaal, waarbij ook de hoogste autoriteiten van ons land aanwezig waren, waarbij de emoties aanwezig waren bij elk woord dat u sprak. Ik heb bewondering voor u, omdat u verlicht wordt door de Heilige Geest, moedig, onbevreesd em de gave van het woord heeft. Ik wens u, bisschop Rogério Formigoni, een lang leven toe met een goede gezondheid.
Tot slot wil ik graag Psalmen 133 citeren:
“Ziet, hoe goed en hoe liefelijk is het, als broeders ook tezamen wonen.
Het is als de kostelijke olie op het hoofd, nedervloeiende op de baard, de baard van Aäron, die nedergolft op de zoom van zijn klederen. Het is als dauw van de Hermon, die nederdaalt op de bergen van Sion. Want daar gebiedt de HERE de zegen, leven tot in eeuwigheid.”
Dat mijn God, uw God, de God van Abraham, in uw woorden altijd mensen herstelt en vreugde brengt aan uw familie! Gefeliciteerd, dat God u altijd zal zegenen! Met vriendelijke groet, José Aparecido Marques
Met dank aan: bisschop Rogério Formigoni


Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten