BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 2 september 2014

HEILIGE PLAATS


Goedemorgen Bisschop!
Ik bezocht de Tempel van Salomo tijdens een van de laatste pelgrimstochten, met de UKGR van Copacabana, Rio de Janeiro. Mijn God, bisschop nu kan ik zeggen: “WAT EEN DAG!” Ik zal deze dag koesteren voor de rest van mijn leven, omdat ik niet denk dat zelfs de meest opgeleide en intelligente man ter wereld deze ervaring kan uitleggen.
Toen wij in de wijk Brás, in Sao Paulo, kwamen, zag ik meteen het wonderbare structuur en kon niet stoppen met kijken naar de grootheid. Er was een enorme glimlach op mijn gezicht, niet alleen door de schoonheid van de Tempel, maar omdat ik de aanwezigheid van God over mij kon voelen, zelfs toen ik buiten stond. Toen ik de eerste stap zette op het plein van de Tempel, voelde ik een briesje en de overtuiging dat de Heilige Geest Zijn vrede in mij blies. Toen ik eindelijk de Tempel binnentrad observeerde ik iedere detail, hierdoor werd ik nog meer verwonderd. Daar, in die heilige plaats, in geest van gebed, kijkende naar het Ark van het Verbond, de verzen aan het lezen die verschenen op het scherm, iedere detail observerend en vechtend tegen mijn vermoeidheid, realiseerde ik me hoe wonderbaarlijk onze God is.
Toen u de dienst begon, was het enige wat ik kon doen, behalve God aanbidden, Hem bedanken voor de grote eer om daar te mogen zijn. Het was onbeschrijfelijk! Iedere detail, iedere overtuiging die ik in mij had, het Woord, de gebeden en het geloof waren dingen die, voor mij, deze speciale dag markeerden. Ik kan nogmaals zeggen: “WAT EEN DAG!” Dit is slechts een klein deel van de ervaringen die ik heb gehad, want als ik over alles zou schrijven, zou ik het vandaag niet af hebben.
Ik dank God voor deze gelegenheid en dat Hij u dit magnifieke idee heeft gegeven, omdat ik er zeker van ben dat ik als een compleet ander persoon ben weggegaan.
Dank U mijn Here Jezus en dank u bisschop!
Met dank aan: John Victor Chultte


Elke zondag om 9.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten