BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 8 augustus 2014

WAAR IS UW SCHAT?


In deze openbaring zult u de antwoorden kunnen vinden op vragen die niemand tot nu toe heeft kunnen beantwoorden, zoals: “Waarom ben ik zo goed, barmhartig, eerlijk en correct, maar is er niets in mijn leven gebeurd? Ik weet dat ik veel geloof heb, dus waarom staat mijn leven stil?”
“Mijn problemen worden iedere dag erger en mijn mislukkingen en verliezen nemen toe! Ik hoor en praat over een BUITENGEWONE God, maar tot nu, lijkt Hij heel klein in mijn leven!” Nou, het hangt ervan af waar uw hart wordt overgegeven en geofferd. Kijk bijvoorbeeld naar de volgende vers. In deze vers verklaart God duidelijk wat Zijn schat is: dat zijn “WIJ”.
“Thans heb Ik dit huis verkoren en geheiligd, opdat mijn naam daar zij tot in eeuwigheid; mijn ogen en mijn hart zullen daar zijn al de dagen” (2 Kronieken 7:16).
Daarom heeft God Zijn hart voor eeuwig in Zijn tempel geplaatst! De Tempel werd gebouwd om Zijn volk te ontvangen.
En hoe zit het met ons? Zullen wij een bovennatuurlijk geloof en offer presenteren in de Tempel?
Laten wij dit doen om een hele speciale reden. Als het hart van God voor eeuwig in de Tempel is en onze Grote Schat is niet de onbelangrijke dingen van deze wereld, maar de GOD VAN ISRAËL, stel u zich dan voor waar ons hart dient te zijn: 100% GEOFFERD op het Altaar van de Tempel!
Jezus zei: “…Want, waar uw schat is (de Levende God), daar zal ook uw hart zijn” (Matteüs 6:21).
Met dank aan: bisschop Guaracy Santos


Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten