BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

maandag 18 augustus 2014

REACTIES VAN JODEN


Bisschop Macedo,
Ik heb al meer dan 15 jaar Joodse vrienden en ik heb altijd met hun gesproken over onze liefde voor Joden en Israel. Met de inauguratie van de Tempel van Salomo stuurde ik hen berichten van uw blog, inclusief “Het Europeese Leven”. Dit is wat zij terug schreven:
“Beste Moisés,
Ten eerste wil ik jullie allemaal feliciteren met de indrukwekkende inauguratie van de Tempel van Salomo. Toen ik met mijn vrienden hierover sprak hadden wij het gevoel dat wij, voor het eerst in duizenden jaren, broeders aan onze zijde hebben die het pad van het licht verdedigen… Het pad van geloof en waarheid…Ik was overweldigd met trots om bisschop Edir Macedo te zien en horen, ongeacht of hij wel of niet over Jezus sprak (wat het enige verschil tussen ons blijkt te zijn), het belangrijke is om vriendelijkheid en nederigheid te verspreiden en boven alles, het Woord van God onder alle mensen. God wil geen dood… God wil geen oorlog… God wil slechts dat de mensen trouw zijn. En trouw zijn is anderen het beste wensen. Nogmaals, gefeliciteerd broeder. Als je bisschop Edir Macedo ooit spreekt, dan kun je hem vertellen dat wij trots zijn op de Universele Kerk.
Met vriendelijke groet,
Mauricio
———————————————–
Beste Moisés,Wij waren erg bewogen door de inspirerende woorden van de geliefde bisschop Macedo, die ons heeft doen denken met zijn enorme kennis, vriendschap met ons volk en wijsheid. Wij wensen iedereen veel blijdschap en succes met de inauguratie van deze grandioze tempel. Moisés, ontvang onze warme en trouwe groeten, en voor de bisschop, onze grote bewondering.
Veel liefs van jouw Joodse vrienden.
 Solly R Kamkhagi.
Terwijl velen ons haten…WORDEN ER VEEL BROEDERS GEBOREN DOOR HET BUITENGEWONE GELOOF VAN DE UNIVERSELE KERK.
Met dank aan: Moisés Magalhães


Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten