BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 13 augustus 2014

DE LAATSTE DEUR

 Lees dit tot het eind zodat u kunt begrijpen waarom de duisternis zo gehinderd wordt door het UKGR Centrum.
Soms is het noodzakelijk dat er iets ernstigs gebeurt, zodat wij wakker kunnen worden. De duivel is elke dag levens aan het nemen en soms maken wij ons te veel druk om onze “problemen”.
Vandaag, vroeg in de ochtend, hoorde ik geschreeuw voor de kerk. Ik dacht dat het iemand was die lawaai aan het maken was. Toen ik de deur van de kerk opende, bevond ik mij voor een man die bloedde zoals ik nog nooit iemand had zien bloeden. Hij was aan het schreeuwen, roepen, huilen… kortom, aan het smeken voor zijn leven.
Hij was in zijn gezicht geschoten en had veel bloed verloren. Ik weet niet wat de reden hiervoor was. Misschien diefstal, misschien drugs. Zijn geschreeuw was alleen maar het volgende: “Ik weet dat ik ga sterven, maar laat mij niet naar de hel gaan!”
Ik geloof dat er op dat moment een film door zijn hoofd heenging over al zijn fouten en alle slechte dingen die hij had begaan. Ondanks die situatie dacht ik niet twee keer na en vroeg hem meteen: “Accepteer jij Jezus?” Hij accepteerde Hem. Godzijdank hiervoor!
Als hij dit voorval zal overleven weet ik niet, maar ik heb tenminste mijn deel gedaan. En als hij toch zal sterven, weet ik dat hij met Jezus zal zijn. Dit gebeurde rond 7u ‘s ochtends. Rond dat tijdstip was er geen enkel andere kerk geopend in de stad waar ik ben geplaatst. Het was zondagochtend en er was niemand op straat te vinden, het leek net een woestijn.
Mijn vraag is nu het volgende: En als het UKGR Centrum gesloten was, waar zou zijn ziel dan naartoe gaan? Voor degenen die het UKGR Centrum bekritiseren, vraag ik het volgende: Hebben wij de maatschappij echt iets slechts aangedaan? Zouden oplichters echt bezorgd zijn om een verslaafde? En aan allen die van het geloof beweren te zijn, stel ik de volgende vraag: Heeft u zich echt druk gemaakt om de mensen zoals u had moeten doen?
De hel is nooit verzadigd.
Pastor Ariel Seitenfus


Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur.
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten