BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 19 augustus 2014

POSTUUM EERBETOON


Hallo bisschop!
Afgelopen zondag was ik bij de rouwdienst voor Pastor Jorge Lima aanwezig, die hier in São Paulo, Brazilië, is overleden. Zijn familieleden, die niet bekeerd waren, huilden veel en zoals bij alle begrafenissen was de sfeer droevig. Toen de bisschop de familie naar voren riep om voor hun te bidden gebeurde er iets onverwachts dat iedereen verraste.
De vader van pastor Jorge, meneer Jorge Amilton, vroeg om toestemming om te spreken en zei het volgende: “Vandaag is vaderdag (in Brazilië) en ik verloor mijn zoon Jorge Lima. Maar ik kan tegen een ieder van jullie zeggen dat dit het BESTE GESCHENK is dat ik op vaderdag kon ontvangen.

WAAROM? Omdat ik met trots kan zeggen dat ik mijn zoon niet verloor aan de wereld, de drugs of de hel. Ik verloor hem aan GOD. Jullie dienen niet voor Jorge te huilen, huil voor jullie kinderen, broers en zussen, neven en nichten die verloren zijn in deze wereld. Stop met huilen en laten wij ons verblijden, want de Hemel ontvangt de ziel van een rechtvaardige!”
Zijn woorden brachten de gehele ruimte tot stilte. Ik zag mensen snel stoppen met huilen en vrede kwam over een ieder. Dit is het Geloof van de UKGR dat niemand begrijpt! Wij gaan tegen de stroom van deze wereld in. En in plaats van tranen en rouwen, verspreiden wij Geloof en Leven.
Het is een voorrecht om dit geloof te mogen hebben!
Met dank aan: pastor Heverton Hernandes


Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764
 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten