BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

donderdag 26 september 2013

DE GROTE MISSIE


De doop met de Heilige Geest heeft één uniek doel: om de de discipelen in staat te stellen om levende getuigen te worden van de Here Jezus Christus op Aarde. Zoals Johannes de Doper door God werd gezonden om te getuigen met betrekking tot Jezus (zie Johannes 1:7), geldt hetzelfde in verband met de verzegeling met de Heilige Geest. Alleen degenen die gedoopt zijn met de Heilige Geest zijn door God uitgekozen om te getuigen over de opwekking van Zijn Zoon Jezus.


“Maar gij zult kracht ontvangen, wanneer de heilige Geest over u komt, en gij zult mijn getuigen zijn te Jeruzalem en in geheel Judea en Samaria en tot het uiterste der aarde” (Handelingen 1:8).

Hoe kan ik getuigen van Iemand die tweeduizend jaar geleden geboren werd, leefde, stierf, opgewekt werd en naar de Hemel opsteeg?
Ik was niet daar toen dit gebeurde;
Mijn groene ogen hebben Jezus niet gezien;
Mijn zwakke handen hebben Hem niet aangeraakt.
Hoe kan ik aan anderen bewijzen dat Jezus leeft?
Er is maar één manier: Door vervuld te zijn met dezelfde Geest die Hem opwekte!

Bisschop Edir Macedo. 


Elke zondag om 9.30uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten