BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 30 april 2013

PROFEET IN DE UKGR

Een paar jaar geleden, toen ik pas een lid van de UKGR was, kwam een vrouw, die ook een lid was, naar mij toe en zei dat God haar had getoond dat ik geen kinderen zou kunnen hebben, omdat ik onvruchtbaar was. Omdat ik toentertijd nog een kind in het geloof was en niet wilde twijfelen dat deze profetie van God kwam, bleef ik stil. Ik dacht dat als dit gebeurde, dan zou het vast komen door de fouten die ik in het verleden maakte.

Enige tijd later ging ik weg van die stad en trouwde. Een paar maanden na mijn bruiloft kwam ik erachter dat ik last had van een myoom die heel snel groeide en de dokter zei dat ik mogelijk mijn baarmoeder zou verliezen. Toen herinnerde ik me de woorden van die vrouw. Ik realiseerde me dat het iets kwaads was en vocht door mijn geloof ertegen gedurende anderhalf jaar. Ik onderging een operatie en het was, Godzijdank, succesvol. Mijn baarmoeder is nu perfect. Hij hoefde niet verwijderd te worden, omdat ik niet accepteerde dat dat zou gebeuren.

Ik heb geen kinderen, omdat mijn man en ik ervoor kozen om ze niet te hebben, omdat wij denken dat het laf is om kinderen te baren op deze vieze wereld en niet omdat wij ze niet kunnen hebben. Ik herinner me dat die vrouw zei dat ze de Heilige Geest had, maar nu weet ik dat het een bedrieglijke geest was. Hoewel ik verhuisd ben van die stad weet ik dat ze nog steeds in de kerk is en waarschijnlijk nog steeds misleid wordt door de duivel, bewerend dat ze openbaringen en profetieën ontvangt.

Dus dit soort dingen gebeuren niet alleen maar in andere kerken, ze gebeuren ook in de UKGR. Godzijdank heeft Hij, in de afgelopen jaren, onze ogen geopend en de bisschop gebruikt om ons te waarschuwen voor de onophoudelijke trucjes van de duivel. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik meer ben gegroeid, meer begrip en inzicht heb gekregen over wat waar en wat vals is en zodoende laat ik niet meer toe dat ik bedrogen zal worden door dit soort bedrog van de duivel.
Luciene

ALGEMENE WAARSCHUWINGAls iemand een “profeet of profetes” kent in de UKGR rapporteer dit dan alstublieft onmiddellijk aan uw pastor en ook aan de leider van de UKGR in Nederland, zodat wij onmiddellijk actie kunnen ondernemen.

Dank u!


Elke zondag om 9.30uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten