BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 6 juli 2018

"IK HEB VRESELIJKE DINGEN..."





“Ik heb vreselijke dingen over God gezegd…”

Goedemorgen Bisschop,

Mijn naam is Verônica, ik kom uit Vicente de Carvalho, Gaurujá – Sāo Paulo. Ik heb een zoon die speciaal is, hij heeft een vorm van autisme en is erg intelligent. Hij gaat al met mij naar de kerk sinds hij in mijn buik zat en is nu 17 jaar. Maar hij heeft altijd vraagtekens gehad over de dingen van God en gaf God de schuld voor alles wat er gebeurde. Hij zei tegen mij: “Ziet u moeder, waarom helpt God de mensen niet?”
Afgelopen dinsdagochtend, 26 Juni, was hij een beetje nerveus en begon de dingen van God in twijfel te trekken. Ik zette vervolgens de computer aan en liet hem de laatste aflevering van de serie “Apocalipse” zien. Ik liet het hem in zijn eentje kijken en ging voor het huis zorgen.
Na een tijdje hoorde ik een huilend geluid en ging ik kijken wat er aan de hand was.
Tot mijn verbazing trof ik mijn zoon huilend aan zoals ik hem nog nooit had gezien en hij zei tegen mij: “Mama, ik heb vreselijke dingen over God gezegd! Ik wist niet hoe Hij daadwerkelijk was, zou Hij mij vergeven?” Ik zei: “Ja, mijn zoon, Hij houdt van je en wilt je de behoudenis geven. Je dient alleen vergeving te vragen en jezelf aan Hem over te geven.”
Bisschop, mijn zoon ging naar de badkamer en bad huilend tot God als nooit tevoren.
Bisschop, ik kan het niet uitleggen, maar ik denk dat hij een ontmoeting met God heeft gehad. Ik weet dat er vandaag Redding in mijn huis heeft plaatsgevonden en ik zie al de verandering in hem.
Met dank aan: Bisschop Renato Cardoso


Elke zondag om 07.00uu, 09.00uu, 12.00uu, 15.00uu & 18.00uu.
Adres: Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 883 7764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten