BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

maandag 23 juli 2018

EEN GESPREK MET MIJN VADER...






Toen ik op een dag met mijn vader sprak, hoorde ik God mij iets van extreem belang leren. Sindsdien ben ik het gaan praktiseren.

Mijn vader zei dat hij tot God had gebeden om een bewaker op zijn mond, zijn verstand, zijn oren en zijn hart te zetten. Ik bleef denken, zou dit niet de perfecte definitie van vrees voor God zijn?
Als Salomon vrees had gevraagd in plaats van wijsheid, zou hij tot het einde succes hebben gehad! 
Vaak denken wij dat wijsheid hetgeen is dat ontbreekt, maar eigenlijk geeft de vrees voor God op zichzelf ons dit al. 🙂
Vele wijzen zijn gevallen in de verleidingen, juist vanwege gebrek van vrees voor de kleinste details zoals ijdelheden, hoogmoed, vijandschappen, slechte ogen, jaloezie en zelfs valsheid.
Met dank aan: Cristiane Cardoso


Elke zondag om 07.00uu, 09.00uu, 12.00uu, 15.00uu & 18.00uu.
Adres: Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 883 7764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten