BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 28 juli 2017

GETUIGENIS VAN EEN VOORMALIG WERKNEMER




Gefeliciteerd UKGR met het 40jarig bestaan! Een plek die mij op professioneel gebied geweldig heeft opgevangen en mij veel heeft geleerd.
Ik ben diep overtuigd van mijn geloof en mijn joodse religie en ik heb in mijn vrienden van de UKGR, ware broeders en zusters gevonden. Ik bewonder bisschop Edir Macedo omdat hij gelooft in mensen die voor de samenleving dood zijn, omdat hij de mens nooit heeft opgegeven en heeft laten zien dat medeleven en strengheid verplichte gereedschappen zijn in de dagelijkse strijd tegen het kwaad.
Door middel van de UKGR heb ik voor het eerst een gevangenis bezocht, waar ik mannen zag die vernietigd en er slecht aan toe waren, maar als ons werden behandeld, een stuk zeep en een woord van bemoediging ontvingen. Het leek zo weinig, maar het is veel voor wie niets meer heeft…
Ik zag een echte heropvoeding van de samenleving. Ik zag mannen die alcoholisten, losbandig en behoeftig waren, veranderen in voorbeeldige vaders en echtgenoten. Vrouwen die hun waarde opnieuw ontdekken, de prostitutie verlaten en van zichzelf beginnen te houden. Mensen die herboren worden voor een volwaardig en gelukkig leven.
Ik heb mensen die door de artsen waren opgegeven, weer hoop zien hebben om te leven en genezen te worden (omdat de genezing in het verstand is!). Het is het geloof dat in praktijk wordt gezet.
Iemand die met niets kwam en botste met de regels van Rede Globo, is iemand waar je je petje voor af mag nemen.
Mazal Tov UKGR!
Met dank aan: Amanda Aron Chimanovitch


Eke zondag om 07.00uu, 09.00uu, 12.00uu, 15.00uu & 18.00uu.
Adres ; Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten