BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

maandag 22 februari 2016

TOT ONZE VREUGDE !




Hallo Cris en Renato,
Ik dank jullie voor jullie werk, vooral vanwege het feit dat jullie beschikbaar zijn via een openbaar radio en TV netwerk en voor de inhoud die jullie bieden, om de intelligentie te gebruiken samen met wetenschappelijke feiten.
Dankzij de uitnodiging die gedaan werd via de LiefdesTherapie om een bijeenkomst persoonlijk bij te wonen heb ik de Almachtige God leren kennen. Ik kan me niemand herinneren die ik ooit op zo’n manier over God hoorde praten. Ik wist dat er “iets” verheven bestond, maar daar concentreerde ik me niet op, noch was ik daarin geïnteresseerd.
Ik ging alleen maar naar de UKGR om een bijeenkomst bij te wonen, maar ik verliet die plaats op een totaal andere manier. Ik wilde terugkomen en ga er tot nu toe naartoe. Ik wil nu telkens vaker daar naartoe gaan. Daarnaast heb ik door deze bijeenkomst geleerd waarom ik bepaalde eigenschappen beter niet kan hebben en hoe dat mij kan bevoordelen of benadelen.
Mijn vertrouwen in mijn overtuigingen werd hersteld, ik leerde hoe ik met moeilijke situaties kon omgaan en hoe ik me in iemands schoenen kon plaatsen. Door jullie (en jullie discipelen) leer ik telkens meer en ik beschouw me als een “work in progress”, omdat ik bepaalde leringen nog moet leren toepassen in mijn dagelijks leven.
Bedankt.
Trouwens, de lessen die wij krijgen bij het moment van “de moeders in gebed” zijn heel kostbaar. Bepaalde waarden die ik had werden daardoor bevestigd en andere waarden heeft het veranderd. (Cintia Mayer)
Met dank aan: Cristiane Cardoso


Elke zondag om 07.00uu , 09.00uu , 12.00uu & 18.00uu (ook om 15.00uu).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten