BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

maandag 1 december 2014

UIT DE HEL NAAR DE HEMEL


Bisschop Macedo,
Ik kom vanuit de Baptisten Kerk en van mijn vijfde tot mijn elfde jaar werd ik misbruikt door mijn vader, die de pastor van de kerk was. Op de dag dat hij predikte, wilde ik overgeven. Er was altijd een “profeet” die opstond en zei dat hij voor God net als David was. En ik vroeg mezelf af: “Hoe is dat mogelijk? Deze God is onrechtvaardig!”
Op deze manier groeide ik op.
Hierdoor geloofde ik niet meer in GOD.
Ik kwam tot het punt dat ik zelfs kwade geesten begon te dienen. Ik begon ook dagelijks drugs te gebruiken. Ik had een keer zoveel cocaïne gebruikt, dat er dik bloed uit mijn neus droop. En het ergste was, dat iedere keer als ik onder invloed van de drugs was, ik de zekerheid had dat als JEZUS terugkwam, ik naar de hel zou gaan.
Op een gegeven moment, kreeg ik onderweg naar een cursus Spaans, een black-out. Ik ging een Universele Kerk binnen, (ik had er nog nooit één betreed), en u, bisschop, bad voor mij zonder mij zelfs te kennen, u bad voor degenen die alleen de bitterheid van het leven meemaken. Dus ik geloof dat GOD Zelf, door middel van uw gebeden, dit moment voor mij creëerde.
Dank u bisschop! Ik ben een vrucht van uw gebeden.
Wanneer u bidt voor de verlorenen in deze onderwereld, dan beantwoordt GOD uw gebeden en rukt de zielen uit de handen van de duivel. Ik kan u niet genoeg bedanken!
Vandaag de dag ben ik een helpster hier in Brazilië, in de regio van San Martin, en een zakenvrouw. Ik heb een echtgenoot en een zoon, die beiden ook helpers zijn. Wij drieën doen het Werk in het Huis van GOD. Daarnaast hebben we nog twee dochters, één van 12 jaar, die in de UBS zit en de jongste van acht jaar.
Al mijn kinderen hebben er plezier in om in het Huis van GOD te zijn. Vandaag kan ik u vertellen: mijn familie is echt van God en wij tonen dit door onze getuigenis. En dit hebben wij van u geleerd, bisschop Macedo, onze vader in het geloof.
Familie Angelis
Dienend op het ALTAAR VAN GOD in San Martin, Recife (Brazilie)


Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten