BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 15 juli 2014

TEMPEL VAN SALOMO


Beste Bisschop Macedo, mijn naam is Henry en ik ben 48 jaar oud. Gedurende mijn gehele leven heb ik een standvastig geloof in mijn religie behouden. En als een Jood, heb ik altijd geloofd in wat ik heb geleerd toen ik een kind was.
Mijn vrouw is een christen; ze is een lid van de Universele Kerk in Belo Horizonte, Brazilie. Ze sprak altijd met mij over Jezus en zei dat Hij de Messias is. Ze toonde mij altijd bewijs hiervan, maar ik weerlegde dat en zei tegen haar dat ik daar niet in kon geloven.
Desondanks begon ik diensten met haar bij te wonen in de UKGR en ik genoot daar veel van. Zij zei dat, net zoals het met apostel Paulus gebeurde, de dag waarop Jezus zich in mijn leven manifesteerde, alles zou veranderen. En dit is exact wat er gebeurde. Ik bekeerde me en ben ongeveer drie maanden geleden gedoopt en ben een nieuwe man.
De reden voor dit bericht (naast de korte introductie), is dat ik de Russische vice-consul ben in Minas Gerais, en ik zou graag de inauguratie van de Tempel van Salomo bijwonen op de dag dat de overheidsfunctionarissen aanwezig zullen zijn. Alles wat te maken heeft met de Tempel heeft een speciale betekenis voor me, omdat ik altijd Joods zal zijn, maar vandaag de dag, ben ik een Joodse Christen, die getransformeerd is door de verhelderende Waarheid van Yehoshua Moshiach.
Bij voorbaat dank en dat God u zegene.
Henry Soltz


Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur.
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten