BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 2 juli 2014

GELOOF DAT DOORBREEKT!

Hallo bisschop!
Ik zou graag wat buitengewoons willen delen van wat er in mijn leven gebeurde, terwijl u aan het bidden was.
Gedurende 3 jaar zocht ik de Heilige Geest en niets gebeurde. Iedere keer dat ik Hem zocht, werd mijn verstand gebombardeerd door miljoenen beschuldigingen, zeggende dat ik Hem niet kan ontvangen, omdat Hij niet naar mij aan het luisteren was. Die stemmen waren zo storend dat ik op het punt kwam dat ik niet langergeloofde dat de Heilige Geest over mijn leven zou komen.
Toen u uitlegde dat de Heilige Geest niet uitgegoten wordt door verdienste, voelde ik een zekere opluchting. Maar toen u stopte met spreken en begon te bidden, kwamen de stemmen snel en ik liet toe dat alles wat u zei, verdwaalde in een zee van twijfels en beschuldigingen!

Toen u de Heilige Geest aan het zoeken was tijdens het radioprogramma, zat ik, zoals gewoonlijk net als een pinguïn met een gebogen hoofd en met bijna geen hoop dat ik de Heilige Geest zou ontvangen. Eerlijk gezegd had ik niet eens zin om te bidden!
Toen u de Heilige Geest begon te zoeken, kon ik geen woord zeggen, omdat ik het zat was om mijn woorden te herhalen. Ik bleef stil en luisterde naar wat u zei tijdens het gebed. Maar, uit het niets, terwijl u de Heilige Geest aan het zoeken was, verliet ik, in gedachte, mijn kleine kamer en ging naar de Tempel van Salomon.
Precies! Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar het leek zo echt! Ik weet niet wat er precies met mij gebeurde op dat moment. Ik werd overweldigd door een grote blijdschap en een onuitsprekelijke vreugde. Het was alsof ik naar het Altaar van de Tempel van Salomo liep. Het leek alsof God daar was. Het was alleen God en ik in de Tempel!
Bisschop, vanaf dat moment werden al die overweldigende stemmen stil en ik had voor de eerste keer vrede in mijn geweten! U stopte met het zoeken naar de Heilige Geest, maar ik ging door. Het enige wat ik kon doen was mijn Heer verheerlijken. Ik kon God nooit met geheel mijn hart verheerlijken, maar dit keer kon ik het! Mijn aanbidding kwam vanuit de diepte van mijn ziel!
Bisschop, als ik deze geweldige ervaring had door mijzelf slechts met God in de Tempel van Salomo voor te stellen, kunt u nagaan hoe het zal zijn wanneer ik daar persoonlijk zal zijn.
Nu begrijp ik waarom u zegt, “WIJ ZULLEN DOORBREKEN!
Bisschop Edir Macedo

Elke dag speciaal gebed om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +5497 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten