BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 6 februari 2013

MOEDERS DIE BESCHERMEN


Ik zal niet praten over hetgeen gebeurde in Santa Maria. Als u iets interessants daarover wilt lezen, bekijk dan deze boodschap van Cristiane Cardoso (het is Engelstalig); ik heb daar veel van geleerd. Vandaag zal ik praten over iets waar niemand over wil praten, maar het is wel aanwezig in de meeste gezinnen – en ik richt me tot u, die met deze situatie te maken heeft.
Misschien bent u niet één van die moeders die getroffen werd door die tragedie. Uw kind is misschien, fysiek gesproken, niet dood, maar zijn/haar leven is al heel lang verpest. De angst om uw kind te verliezen, de schaamte van het constante disrespect, de hel om te doen alsof het goed met uw gezin gaat, zich aanpassen aan elke nieuwe verslaving, rage, raar gedrag, slechte vriendschappen… U bent gevangen in uw eigen huis, in uw binnenste, omdat u weet dat de muren op elk moment kunnen instorten. Als u zich zo voelt, dan bent u degene met wie ik wil praten.
Moeders die huilen, omdat hun hart verstikt is vanwege de wanhoop en de onmacht. De ziel die lijdt en schreeuwt om hulp, die nooit komt. De vlammen zijn niet zichtbaar, maar u ziet ze de dromen, die samen met uw buik groeiden en die geregistreerd werden in de kinderfoto’s, verbranden en in as veranderen. Vandaag de dag lijken die plannen die u had zo ver weg… Uw kracht raakt op, er lijkt geen troost te zijn, het lijkt alsof het niemand wat kan schelen.
Echter, deze schreeuw is niet alleen van u, hij zit ook in mijn keel, en in die van miljoenen mensen. Er bestaat alleen maar één manier waarop u deze angst, dat uw kind zal sterven, kunt overwinnen: door de dood te confronteren. Er bestaat alleen maar één God die de dood overwon – Jezus. Ik praat niet over religie, ik praat over leven, om uw familie te redden.
Er zijn veel mensen die zich inzetten voor de ramp in Santa Maria. Laten wij ons mobiliseren voor degenen die nog leven. U heeft zeven dagen hiervoor. Overal in de wereld waar er een UKGR is, zijn wij een voorstel aan het doen voor de Redding van onze Familie (klik hier om er meer over te weten).
Het zijn acht dagen van strijden voor een belofte die waar is en vervuld zal worden. Helaas zullen velen betalen om een mis van de 7e dag bij te wonen. Misschien bent u geen moeder of is uw familie al gered, maar u kent zeker iemand die wel een moeder is of wiens familie niet gered is. Deel, nodig hun uit, strijd. Ik zal een gelofte maken voor mijn dochter.

Elke woensdag dienst van "NACHT VAN DE BEHOUDENIS" speciaal om 18.00uur.
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten